EdK
Forumguru
tsja je hebt baas boven baas natuurlijk, maar het is je gegund hoor...Ik kan er dag en nacht in haha. Mooie grote hal op mijn werk met heeel veeel gereedschap
tsja je hebt baas boven baas natuurlijk, maar het is je gegund hoor...Ik kan er dag en nacht in haha. Mooie grote hal op mijn werk met heeel veeel gereedschap
ben ik ook erg benieuwd naar.
Vooral de spullen die je gebruikt en indien VAG artikelen dan ook naar de artikelnummers en aantallen.
Ik ga vandaag bezig met een handleiding. Alle onderdelen zullen vermeld worden, ook voor de sproeier.
Was een tijdje "offline" vanwege een computercrash. Nu alles weer bij elkaar gezocht voor de beschrijving.
Tof! Misschien kunnen we daar dan gelijk een sticky van maken.
Ik weet niet of je ook hebt moeten zagen, anders de informatie van @Jasper-RS met jouw beschrijving samenvoegen.
Hebben we alles in één!
Ja, wil alles zoveel mogelijk samenvoegen mits @Jasper-RS hiermee akkoord is.
Ik zal de "originele" montage en "snelle" montage beschrijven.
Mooiste zou zijn het in een PDF te proppen.
Is het makkelijk te downen en uit te printen.
Komt ook in een PDF Dan blijft de opmaak in ieder geval goed en is het formaat ook schappelijk.
Er zullen ruim voldoende plaatjes in zitten en een uitgebreide onderdelenlijst met bijhorende bestelnummers.
Ben al aardig op weg
Slijmjurk.....Is jou al verteld dat je goed bezig bent?
Dadelijk al die O3's met achteruitrijcamera !
je instellingen in je menu / options al eens doorgezocht op een instelling die uit moet ( die er nu bijgekomen is ? )