turboturbo
Forumguru
Had je dan misschien foto's voor en na?
Zouden de ontwerpers van Skoda (en hopelijk hun collega's bij andere merken) hier nu eens een simply clever oplossing voor willen bedenken voor de toekomstige modellen?
Geen stress. Dit hoeft echt niet vandaag af... En als het niet lukt is het ook goed. Maar toch alvast bedankt voor de moeite!Ik ben aan het zoeken geweest in m'n mailbox maar kan er niets van terug vinden helaas, maar ik zal proberen om de factuur uit m'n administratie te vissen, maar dat gaat vanavond niet meer lukken helaas
Dit is bij de O3 iig niet zo, hier zit gewoon P21W oftewel Ba15S in:Ben trouwens maar eens gaan zoeken, en dat valt nog niet mee, want Skoda heeft bedacht om (volgens mijn PDF manual althans) in de achterrijlichten het exotische formaat W16W te gebruiken. Wat was er mis met de aloude 21W lamp met bajonetfitting?
Dit stukje factuur vond ik nog in een conversatie met @Der EinserGeen stress. Dit hoeft echt niet vandaag af... En als het niet lukt is het ook goed. Maar toch alvast bedankt voor de moeite!
Dit is idd vergelijkbaar, bij mij zijn weerstanden geplaatst onder de bekleding van het kofferdekselKwam net dit plaatje tegen, ziet er eigenlijk zeer goed uit . @Corné: is dit een beetje vergelijkbaar met wat jij ziet?
Foto komt overigens uit deze advertentie. Alleen van de prijs van $50 word ik niet zo blij, alhoewel het er in Euro's al weer een stuk beter uit ziet: €37.
En de vraag is natuurlijk of dit geen "kapotte lamp" foutmelding oplevert. Hoe is dat bij jou?
Zal wel te veel licht hebben gegeven...Wat was er mis met de aloude 21W lamp met bajonetfitting
Klopt! Die units zijn allemaal erg groot. Ik heb nav dit draadje zelf ook eens kritisch gekeken naar deze situatie bij mijn auto, en kwam er de afgelopen donkere dagen achter dat ik dik tevreden ben met de huidige hoeveelheid achteruitrij verlichting. Dat komt omdat de units én groot (groter dan de knipperlicht kamer zelfs) én L+R aanwezig zijn, en er 21W lampjes in zitten@turboturbodaar kan je bijna een kern centrale aan achterlichten in kwijt
Ja, maar ik kan niet precies achterhalen welke type lamp dit nu is. Is ook niet meer zo erg, er blijkt nog voldoende aanbod te zijn.Dit stukje factuur vond ik nog in een conversatie met @Der Einser
Deze lampen zijn er bij mij in gegaan...., heb je hier iets aan?