hpolie
Senior Member
In mijn Superb zitten gewoon 2 achteruitrijlampen hoor!
Tja maar een Superb is natuurlijk niet te vergelijken met een Fabia 2
In mijn Superb zitten gewoon 2 achteruitrijlampen hoor!
@turboturbo sorry, ik begrijp heg
klopt helemaalTja maar een Superb is natuurlijk niet te vergelijken met een Fabia 2
@hpolie. Ik zou voor deze gaan, kost je een stuk minder en staat mooier in het reflectorhuis omdat hij zilverkleurig is:
http://www.brightleds.nl/p21w/8-ba15s-6-cree-high-power-30w-leds.html
Waarschijnlijk, omdat het 3e remlicht ooit als verplicht is ingevoerd. Een achteropkomer zal sindsdien (prima) het verschil tussen remlichten en mistlicht onderscheiden?een regel
Helaas hebben die hetzelfde probleem als de enkele in een Fabia: veel te weinig licht om fatsoenlijk op achteruit te kunnen rijden. Gelukkig woon ik binnen de BBK, want ik heb geen zin om mijn bumper te verbouwen om er een fatsoenlijke achteruitrijlamp in te bouwen.In mijn Superb zitten gewoon 2 achteruitrijlampen hoor!
Daarom heb ik daar felle leds in laten zetten (Pilot) waren wel aan de prijs, maar ben er dik tevreden meeHelaas hebben die hetzelfde probleem als de enkele in een Fabia: veel te weinig licht om fatsoenlijk op achteruit te kunnen rijden. Gelukkig woon ik binnen de BBK, want ik heb geen zin om mijn bumper te verbouwen om er een fatsoenlijke achteruitrijlamp in te bouwen.
Ik ben aan het zoeken geweest in m'n mailbox maar kan er niets van terug vinden helaas, maar ik zal proberen om de factuur uit m'n administratie te vissen, maar dat gaat vanavond niet meer lukken helaas@Corné de Kluijver : Heb je van die LED's toevallig ook een bestelnummer? Dan ga ik ook eens kijken.