Advies gevraagd bij configuratie

tiken

Nieuw lid
Beste mensen,

Na een tijd wat na te lezen en dealer te bezoeken, heb ik onderstaande config gedaan.

Ik vraag hierbij jullie hulp of ik iets nog gemist heb. Ook dat ik onnodig pakket genomen heb.

Hoor ik graag. Alvast bedankt.

Skoda Octavia 1.6 TDI 81kW Greenline Businessline combi

Metallic lak (ik denk topaz)
Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, 64 Gb harde schijf, dvd-speler en kleuren MaxiDot display
Functie pakket
Safety pakket
Licht pakket
Technology pakket
Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
Sunset (extra donker getinte ramen)
Leder/stof bekleding
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
Dakrailing zilverkleurig
17 inch velgen (Achteraf kan gedaan worden anders valt niet meer in 14% bijtelling)
Performance mode selection
Beschermstrip achterbumper

de lane assist is m.i. zonde van je geld tenzij je bang bent dat je niet binnen de lijntjes kunt blijven ;)

EdK

Forumguru
Tank met brandstof ?

Man volgens mij heb je al full options en is er weinig nog bij te plakken

Rikki

Nieuw lid
Beste mensen,

Na een tijd wat na te lezen en dealer te bezoeken, heb ik onderstaande config gedaan.

Ik vraag hierbij jullie hulp of ik iets nog gemist heb. Ook dat ik onnodig pakket genomen heb.

Hoor ik graag. Alvast bedankt.

Skoda Octavia 1.6 TDI 81kW Greenline Businessline combi

Metallic lak (ik denk topaz)
Navigatie Columbus met 8 inch touchscreen, 64 Gb harde schijf, dvd-speler en kleuren MaxiDot display
Functie pakket
Safety pakket
Licht pakket
Technology pakket
Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
Sunset (extra donker getinte ramen)
Leder/stof bekleding
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
Dakrailing zilverkleurig
17 inch velgen (Achteraf kan gedaan worden anders valt niet meer in 14% bijtelling)
Performance mode selection
Beschermstrip achterbumper

Advisere te gaan voor DAB+ (vermits dit niet al in een van uw gekozen pakketten zit), weinig geld voor veel luistergenot. Ongelooflijk dat dit geen onderdeel is van Businessline. Succes!

EdK

Forumguru
Belachlijk trouwens dat DAB+ nog een optie is, zou gewoon vanaf heden een standaard iets moeten wezen.

ferry

Lid
Zou ik eerder die drive setup eruit halen

Heb je trouwens al ergens die stof/leder bekleding op de greenline in het echt of op foto gezien?

Wat je eventueel nog mist:

Stoelverwarming
Instapsierlijsten
Dakdragers

Laatst bewerkt door een moderator:
Technology pakket eruit laten krijg je spijt van. Kessy is wel zo makkelijk nooit je sleutel meer nodig en parkeer assistent is ook wel eens handig zeker voor de vrouwen.

tiken

Nieuw lid
Heb je trouwens al ergens die stof/leder bekleding op de greenline in het echt of op foto gezien?
Ik heb het niet gezien, maar leer bekleding is te duur vind ik.
Vandaar kies ik voor gedeeltelijk stof/leder. Zijdekant van de stoelen, midden armsteun voor en achter zijn leer geloof ik.

tiken

Nieuw lid
Technology pakket eruit laten krijg je spijt van. Kessy is wel zo makkelijk nooit je sleutel meer nodig en parkeer assistent is ook wel eens handig zeker voor de vrouwen.

Technology packet kost me 990. Ik weet nog niet dat het echt nodig is? Is parkeer assistent met optische weergave?

Bovenaan Onderaan