Hi Torica,
Jouw bestelling vind ik leuk. Ik ga ongeveer hetzelfde config bestellen. Heb je meer info over performance mode selection?
Hi Rooie,
Ik zag dat je Halfleer hebt besteld. Is dat een pakket van Leder/stof bekleding die 750 eur kost?
DAB+ is wel okay, al begrijp ik alle lofzang hierover niet zo goed. Zo goed is het nu ook weer niet.
Mocht je het automatisch inparkeren en KESSY niet nodig vinden kan je ook los de parkeersensoren voor bestellen. Ik geloof iets van 100 euri extra.
Wel DAB is hier in nedrland nog in de testfase en me is nog druk bezig met antenne plaatsing.
En als ik volledige ontvangst heb is het een perfect geluid, maar zit je in een nog niet volledig dekkend gebied en dus mindere ontvangst dan is het inderdaad stukken minder, maar dan schakel je over naar de analoge radio zender.
Weet dat enkele maanden zeeland nog bar en bar slecht was met de DAB ontvangst nada noppes dus.
Is dat los te bestellen op Greenline? Zie het ook nergens bij de accessoires staan...
Idee van DAB is dat het aan of uit is. Je hebt dus of wel of geen ontvangst. Bij slecht ontvangst schakelt de radio over op FM, dat zie je dan in je scherm staan, misschien dat dat het door jouw ervaren verschil is tussen DAB en FM :-) . Afbeeldingen van stations, komen inderdaad niet mee. Moet je er zelf op zetten.Ik woon en werk in de buurt van Nijmegen, dus misschien is het bereik daar nog niet optimaal. Ik ontvang wel de verschillende radio stations, maar kan nog niet spreken van kraakhelder. Prima hoor, maar minimaal verschil met FM. Ik ontvang overigens ook geen afbeeldingen van de stations.
Weet iemand of je de verhoogde vloer voor de kofferbak zoals je die in sommige filmpjes ziet standaard krijgt, of dat dat een optie is?
Bedankt! Heb je er ervaring mee? Is het inderdaad zo handig als het in de filmpjes uitziet? En... Weet je de prijs?Het is niet standaard en ook niet af fabriek als optie, maar je kan het wel als accesoire achteraf in laten maken.
Ik heb mijn sleutel in mijn jas en daar blijft ie. Ik stap gewoon uit, ga tanken, en tik na het tanken even mijn portier aan wanneer ik naar de kassa loop. Ik hoef geen moment aan mijn sleutel te denken.Als ik ga tanken moet ik denken om mijn sleutels mee te nemen..want als ik moet betalen moet de boel op slot. Voorheen zette je de auto uit met de sleutel en nam je de sleutels gelijk mee en dat uberhaupt zonder bij na te denken.. nu moet ik ineens na denken om mijn sleutel niet te vergeten.
Bedankt! Heb je er ervaring mee? Is het inderdaad zo handig als het in de filmpjes uitziet? En... Weet je de prijs?
Los van het feit dat ik zelden naar de kassa loop - meestal naar een betaalzuil op korte afstand - wil ik mijn auto vaak ook tijdens het tanken wel op slot hebben, zeker als ik mijn fotospullen bij me heb. Verder pak ik de dieselslang nooit zonder handschoenen aan, en die moeten weer terug in de achterklep voordat ik ga afrekenen - dus weer een keer open en dicht.[...] en tik na het tanken even mijn portier aan wanneer ik naar de kassa loop
Non-de-knetter. Ik dacht 150-200 max. Voor 800 mogen ze het van mij houden.€ 800,00
Zo werkt Kessy niet in de O3. De auto gaat niet vanzelf op slot of van het slot, je moet altijd de deurklink aanraken. Overigens blijft het gevaar wat je beschrijft dat tijdens het tanken ongezien iemand je auto opent dan wel bestaan, maar dan kun je wel de conclusie trekken dat je die ochtend te weinig koffie hebt gedronken.En als ik met zo'n KESSY-kaartje in m'n zak dicht in de buurt van de auto bezig blijf, vertrouw ik er toch niet op dat-ie werkelijk op slot is en blijft zolang als ik dat wil (slecht voorbeeld gezien bij de Renault Mégane van m'n zoon).