Advies ramen tinten O3

Frank

Forumguru
Sunset is trouwens over de modellen en/of vag merken verschillend! Ik had het op een Touran, en was daar veel donkerder dan nu op de O3

• Leuk
Waarderingen: CDK

jeroenschmidt78

Actief lid
Ik heb morgen een afspraak bij LRS
Sunnyboys vond ik wel effectief en makkelijk te verwijderen tijdens donkere dagen, zicht door folie blijft beter.

huidige folie is veel te licht (aangebracht bij vorige eigenaar) en daarom had ik als extra de sunnyboys in de zomer.

Nu gelijk maar goede folie erin met juiste tint

En welke tint wordt het? Zie het resultaat graag in dit topic. Succes morgen

Jee13

Forumguru
even kort bericht, vandaag is het plakken niet doorgegaan

Zondagmiddag de folie verwijderd en er bleef lijmlaag op de ruiten zitten, welke ik er niet gemakkelijk afkreeg
Ik had gehoopt dat Lee-Roy daar wel een handig middeltje voor had. zodat ik daar ter plekke mee kon helpen

De tip was om dasty op ruiten te spuiten en met een steekmes de lijm eraf te schrapen

Dit werkte super en ik kreeg van Lee-Roy zijn mes mee met 2 reserve mesjes
De achterruit heb ik niet met mes gedaan maar met plastic pasje en met microverzel sponsje

De dasty maakt de lijmlaag volledig zacht en zichtbaar

Woensdagmiddag gaat het alsnog gebeuren

Huidige folie was volgens stempeltje dat erop zat 25%, maar met de tintmeter kwam deze op 54% dus mijn gevoel dat de folie veel te licht was klopt wel.

Slechte folie geweest dus!

20160905_102834.jpg

20160905_103240.jpg

20160905_120903.jpg

20160905_134911.jpg

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Dus de CH50 is 50% verduisterend. Je weet dat 55% is toegestaan vóór de B stijl en dat je ramen al getint zijn?

Pendragon

Donateur
Ik heb ook 50% voor, nog nooit problemen mee gehad. Ken het risico dat het net niet toegestaan is. Heb zelfs al eens complimenten van een politie agent gehad dat het erg mooi was zo het geheel van kleur, lijsten en ramen. Toen dacht ik nog.... Je moest eens weten

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

RobertHartog

Nieuw lid
Ik heb afgelopen dinsdag m'n auto opgehaald en donderdag laten tinten door Tintpro in Deventer.
Ben erg over ze te spreken.
Ze hebben de hele auto in ongeveer 2 uurtjes gedaan.

Ramen bestuurder en bijrijder zijn 70% getint wat inhoudt dat ze met de originele fabriekstint uitkomen op een legale 56% licht door latend.
Geleverd met een certificaat voor de politie.
Achterramen zijn allen 15% lichtdoorlatend.

Hieronder een foto voor en na.

7115372907214edba969b013cffd8d8b.jpg
8acdfb71caa2b228153cb9614943b2cf.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Laatst bewerkt:

jeroenschmidt78

Actief lid
Netjes! Morgen om 13:00 uur heb ik een afspraak staan bij TintPro in Deventer. Kun je met 85% verduistering nog een beetje naar binnen kijken?

RobertHartog

Nieuw lid
Netjes! Morgen om 13:00 uur heb ik een afspraak staan bij TintPro in Deventer. Kun je met 85% verduistering nog een beetje naar binnen kijken?
Thanks!

Ja, je moet het zien als precies niet zwart.
Door het achterraam naar voren zie je duidelijke contouren.
Vanaf de zijkant door de auto heen naar de andere zijkant kijkend zie je nagenoeg niks.

Zo hou je nog de luxe uitstraling zonder het "bedrijfswagen" uiterlijk.

jeroenschmidt78

Actief lid
Heel erg blij met het eindresultaat! TintPro Deventer kan ik van harte aanbevelen! Gekozen voor 20% lichtdoorlatend vanaf de B stijl.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    992,7 KB · Weergaven: 86

RobertHartog

Nieuw lid
Helemaal mee eens!

20% is net iets lichter dan wat ik heb maar ziet er netjes uit!

Toch maar geen voorramen mee tinten voor een mooier geheel?

Bovenaan Onderaan