Afscheid superb.....

rickvandevelde

Senior Member
Mooie wagen, staat ook hoog boven op mijn lijstje als opvolger voor de huidige Superb.
Wel een vraagje. Je hebt het over april 2015. is dat omdat dan je huidige contract af loopt of is de wachtlijst al zo ver opgelopen?
Eind april is mijn huidige contract afgelopen.
Vorige week van leasemaatschappij gehoord dat nu bestellen betekent uitleveren week 11 2015.
Behoorlijk lange levertijd dus maar voor mij nog ruim ip tijd

NewO3

Forumguru
Blijft mooi zo'n Passat in zwart met veel chroomstrips. Chique verschijning. S6 met de laatste loodjes

Neptukker

Forumguru
Oogt als een mooi Dikke uitvoering. Gaat vast goed bevallen.
Ik merk wel dat op de neus na er weinig anders is qua uiterlijk t.o.v. de voorgaande editie. Qua leefruimte is er weer een grote sprong gemaakt.

rickvandevelde

Senior Member
Bedankt voor alle complimenten :)
Was even bang dat de keuze voor een Passat als "verraad" zou worden gezien op het Skoda forum:D.

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Bedankt voor alle complimenten :)
Was even bang dat de keuze voor een Passat als "verraad" zou worden gezien op het Skoda forum:D.

Nee joh! Als je overgestapt was naar noem waar wat een ......................................... Lamborghini dan had het er anders uitgezien voor je.

Hier nog een filmpje van een laatste forummeet :deuk:

Happyman

Forumguru
Heeft jouw Passat ook zo een digitaal dashboard? Heb wat filmpjes er van gezien, vind het erg mooi.

Is zo een digitaal dashboard ook in de Superb 3 verkrijgbaar?

btw mooie wagen heb je besteld :thumbsup:

Tuulster

Forumguru
Schitterende wagen! Gefeliciteerd.

Staat ook hoog op mijn lijstje als volgende auto, zeker de business R die jij gaat rijden.
Ik ben echter weg van de nieuwe Superb en ben pas in oktober aan de beurt, dan is hij gelukkig al volop leverbaar.

Ik vroeg me alleen af of 17inch een bewuste keuze is. Persoonlijk vind ik dat te klein. 18inch of liever nog 19inch laat hem er nog veel vetter uit zien..... Maar dat is persoonlijk uiteraard.

Veel plezier met je knappe wagen!:rockon:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Waalko Kramer

Forumguru
Zeker een goede keus zo'n VW Passat.

Als mijn budget het toeliet zou ik ook een VW of Audi gaan rijden ipv een Skoda.

Van harte proficiat!

rickvandevelde

Senior Member
Ik vroeg me alleen af of 17inch een bewuste keuze is. Persoonlijk vind ik dat te klein. 18inch of liever nog 19inch laat hem er nog veel vetter uit zien..... Maar dat is persoonlijk uiteraard.
17'is een bewuste keuze.
18"of 19"staat misschien wel mooier maar vind ik minder fijn (lees comfortabel) rijden.
Met 70k per jaar heeft wat extra comfort dus de voorkeur:)

Bovenaan Onderaan