Afscheid superb.....

Bakkertje

Forumguru
Mooie Passat! En gaaf hoor die business R uitvoering, erg compleet ook! Veel fijne en veilige kilometers gewenst!

Bijzonder om te lezen dat je de auto stiller ervaart dan de Superb, mijn ervaring is juist tegenovergesteld.

rickvandevelde

Senior Member
Ik heb nu ongeveer 2.000 km in mijn nieuwe auto gereden naar volle tevredenheid.
Veel mensen in mijn omgeving reageren ook zeer positief over mijn autokeuze.
Ik heb mij echter verbaast over opmerkingen als: zo, dat is toch wel iets anders als een Skoda....., Dit is toch wel even iets anders als je vorige auto.......
Zelf zie ik de Skoda en de VW als vergelijkbaar en alleen op details verschillend, maar voor een heleboel mensen doet blijkbaar het image van de Skoda nog flink onder voor die van een Volkswagen.
Toen ik mijn Skoda Superb nog had heb ik eigenlijk weinig negatieve reactie's gehad, deze komen nu achteraf.
Blijkbaar kost het veel tijd een (oostblok) imago kwijt te raken, en een (simply clever) imago op te bouwen.

Bakkertje

Forumguru
Wen er maar aan @rickvandevelde ik word door wildvreemden aangesproken over m'n passat. Overigens telkens met positieve reacties, ook over m'n kleur (de mijne is crimson red en daar zijn er maar weinig van) Met de Skoda nooit meegemaakt. Over mijn superb werd ook wel eens neerbuigend gedaan, totdat ze een keer mee mochten en achterin plaatsnamen.

Bovenaan Onderaan