turboturbo
Forumguru
Ik ben inmiddels wel heel ergnieuwsgierig geworden naar hoe dat er dan wel niet uit ziet....
Zelf VW heeft dit niet op zijn passat.
Een vleiende benaming voor een Porsche 911...zeer kwetsend voor de liefhebberplatgeslagen kever?
Ik vind het puur anti-reclame van Skoda. Het doet heel goedkoop aan voor een verder mooie auto.
Mijn vraag is gewoon waarom? Wie in hemelsnaam bedenkt dit?
En ik vind de opmerking dat je dat in de showroom had moeten zien nogal goedkoop. Bij de oplevering viel het me meteen al op.
Die stickers bestaan al jaren, steenslagbescherming. Gewoon eraf halen als je het niet mooi vindt. Als je dat anti-reclame vindt moet je geen budget merk gaan rijden maar VW of Audi.
Als je de rest van dit forumonderdeel had gelezen dan had je kunnen zien dat de VW Jetta het ook heeft. Hoezo Skoda-budgetmerk, dat is al geruime tijd niet meer zo.Die stickers bestaan al jaren, steenslagbescherming. Gewoon eraf halen als je het niet mooi vindt. Als je dat anti-reclame vindt moet je geen budget merk gaan rijden maar VW of Audi.
Leaserijder of niet dat doet er niet toe. Wanneer ik het zelf op deze manier had gekocht was ik ook niet tevreden. De Octavia 3 is een prima auto verder, dit stuk afzichtelijk plastic stoort me enorm, en ja ik ga het laten verwijderen door mijn dealer.Beste @Erikrijnders je slaat wel extreem door met je "puur -anti-reclame van Skoda"
Ga naar je Skoda-dealer en vraag of hij het wil verwijderen... Zal wel een lease-rijder zijn!
Persoonlijk raak ik lichtelijk geïrriteerd door zulke kleinigheden en dan druk ik mij heel netjes uit!!!
Héhé. Kunnen we ons weer bezighouden met echte problemen
Op het plaatje is ook duidelijk te zien dat het op zo'n smalle strook gewoon geen functie kan hebben.
Zal wel een lease-rijder zijn!
Helemaal mee eens @henriz . Ik vind het heel jammer dat @Waalko Kramer zo'n onnodige opmerking moet plaatsen en iedereen over een kam scheert. @Waalko Kramer , zit je iets dwars ofzo??????Persoonlijk raak ik lichtelijk geïrriteerd door zulk een stigmatisering en dan druk ik mij heel netjes uit!!!