Afzichtelijk "plastic" bij rechter en linkerachterportier

Joske

Forumguru
oftewel beginnen we terug over afzichtelijke plastic plakkers op een Octavia waarvan de starter het blijkbaar niet nodig vindt om een foto te posten voor de niet-O3-rijders en het ook niet nodig vindt om zich voor te stellen in de meet- en greet.

Betreft de opmerking over leaserijders: ook ik heb soms mijn bedenkingen bij sommige leaserijders en de manier waarop ze omgaan met hun voertuig en het forum maar ik vind het onterecht om ALLE leaserijders zo te bekijken of te behandelen!

OF terug on topic OF:

topic_closed.png

Aan jullie de keuze?

tha a

Senior Member
t viel mij gister ook ineens op: auto is redelijk vies van de vakantie en dan zie je t wel. Hoewel ik t op de O2 beter zag dan de O3. (wellicht te maken met de kleur) MAAR.... ik kan me er allerminst aan storen..

Regelmatig wassen helpt...

Desperado

Forumguru
Die stickers hebben zelfs een speciale naam. Ik kan me uit mijn Citroën tijdperk (1997-2000) herinneren dat ik eens werd gebeld door een schadehersteller die ze zocht. Ik heb me het leplazarus gezocht en later teruggebeld wat hij nu precies bedoelde.

Edit; Ik heb me er echt nog nooit aan gestoord en erover nagedacht tot ik dit topic las.

Blackokkie2

Forumguru
Ja, moet eigenlijk wel. Nu moet ik eigenlijk de RDW vragen om mijn kenteken aan te passen. Kleur komt niet meer overeen, is nu matgrijs.

wazda2

Actief lid
Niet zo vreemd dat ze erop zitten (bescherming) ook mijn huidige Kia heeft ze, is de auto vies dan vallen ze op, is ie gewassen dan juist weer niet. Nooit aan gestoord.

@wazda2 , dat heb ik niet nodig. Deze leaserijdert rijdt altijd in een schone auto. Aangezien ik meer tijd in mij auto doorbreng dan in mijn vrouw :cry: (Figuurlijk dan :D) en mijn baas wel mijn kantoor maar niet mijn auto in het schoonmaakcontract heeft zitten..... :mad:

EfEr

Actief lid
Ik wilde dat ze bij mijn auto een vierkante meter van dat folie over de motorkap hadden geplakt, had ik niet van die lelijke steenslagputjes op m'n kap gehad.

Bovenaan Onderaan