Afzichtelijk "plastic" bij rechter en linkerachterportier

JvW

Senior Member
Zelfs m'n Volvo V70 van 1999 had dat folie ztten bij de wielkasten. Ik vind het een beetje vergezocht hoor om daarover te klagen. Rijd je dan ook met je kentekenplaat achter de voor- en achterruit? Dat is ook afzichtelijk...

Captain Hook

Forumguru
Dan zit er notabene extra bescherming op, is het weer niet goed...:maakmegek:

Maarre, ik heb zelfs een keer geklaagd toen het er NIET meer op zat, bij een Toyota notabene! Af fabriek heeft een Toyota Yaris (vorige model) deze plakplasticbeschermdingen ook. En toen reed er een onverlaat tegen de zijkant aan en werd de auto weer keurig gerepareerd door het schadebedrijf. Maar ze vergaten dat stukkie plastic. M.a.w. de ene kant van de auto zat 't wel, de andere kant (nieuw gespoten) niet.

Enne, de O2 waarin ik 5 jaar gereden heb, had deze plastic plakplaatjes ook.
Enige esthetische bezwaar zou kunnen zijn, dat na vele jaren rijden, vuil verzamelen, wassen en gebruiken van de auto, je de randen van het plastic ziet aftekenen...:koffie:

thom4s

Nieuw lid
Dit zit ook op de mijne, dit is tegen steenslag en is er perfect af te halen als je dit wenst (gewoon aftrekken, zoals de folie van een nieuwe gsm ofzo).

Dit zat trouwens ook op mijn vorige, een Audi. De leasemaatschappij wil dat dit er op blijft voor de doorverkoopwaarde.

Ik vind dat de TS fuzz maakt om niets, haal het er dan gewoon af, kan je loskrijgen gewoon me je nagel en dan lostrekken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Frank C

Forumguru
Misschien een idee: gewoon erop laten zitten. En als je na paar jaar de auto door wil verkopen trek je ze eraf en ziet het er netjes uit.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
zoiets dus?

police-car-wrap-2.jpg

:deuk::deuk::deuk:

Joske

Forumguru
OK!

1. een hoop inpakrollen: check!

2. 2 maffe Belgen die de auto willen inpakken: check!

3. juist nog een politieauto vinden dus... :laugh:

Bovenaan Onderaan