Alba leder Diamond stitching

SkodaManiak

Actief lid
Zo was dat bij ons ook! Vorig jaar op 28 oktober besteld, dit jaar op 7 mei geleverd gekregen....... niet om je negatief te praten hoor!;)

@micky:

Betreft een reeds gereserveerde productie plaats. De auto is vd week geconfigureerd naar mijn wensen.

Laatst bewerkt:
@peterrapid:

Heb je foto's van je auto? Zoek me een ongeluk naar een 'look a like' maar heb er tot op heden geen gevonden. Of er zitten heldere koplamunits in of andere velgen etc.

Ben heel benieuwd!

Joske

Forumguru
@peterrapid:

Heb je foto's van je auto? Zoek me een ongeluk naar een 'look a like' maar heb er tot op heden geen gevonden. Of er zitten heldere koplamunits in of andere velgen etc.

Ben heel benieuwd!
zoek eens in de rubriek "mijn auto" onder: "ons betsy"

:deuk: foto's genoeg daar , wel postzegelformaat maar dat ging er nog wel eens van komen.. aldus de topicstarter :deuk:

AndreM

Forumguru
Race-blue,folie -dak,antracite gemini's ,beetje verlaagd???
@peterrapid , ik denk denk dat er een look-a-like in de maak is van uw wagen.:D

Een Look a Like is niet altijd hetzelfde! :nono:

Een Look a Like is net als een kopie = 1 : 1, dus een O3 is geen Rapid want dan moet je de verkleiningsfactor van 70 % nemen. :sterretjes:

1x O3 : 1x Rapid = 1x O3 - 60gr C wassen = 1x Rapid :pieker:
1x O3 - 90gr C wassen = 1x Citigo! :jaja:

Dus volgens bovenstaande formule is gebleken, dat een Rapid nooit een O3 kan zijn. :lezen:

Conclusie: er is hier geen sprake van een Look a Like. :deuk:

AndreM

Forumguru
@AndreM :Rapid ???? Peter zijn wagen is echt wel een O3 RS hoor.

Wie noemt zich dan Rapid als hij in een O3 rijdt? :banghead: :sterretjes:

Maar dan blijft het toch een leuke formule! :jaja:

Gelukkig is er van mijn O3 geen Look a Like, de buitenkant lijkt misschien wel hetzelfde.
Maar het kenteken is nooit hetzelfde. :yeehaa:

Laatst bewerkt:
@peterrapid: . Mooie RS hoor, helaas heb ik die niet. :nono: Afgezien vd bumper weet ik wat ik verwachten kan.

Mbt diamond stitching: kon mijn dealer niet overtuigen.....hij gaat contact opnemen met Alba, wat ik ook maandag even ga doen...

AndreM

Forumguru
Mijne heren peterrapid is omdat vrouwtje met een rapid rondtuft en ik ben peter die graag rapid gaat daarom een O3 RS gekocht. Snappie ? Neen ? Geeft niet zo heb ik minder na-aapers :deuk:

Had ik al gezien @peterrapid, maar de reacties blijven leuk. :thumbsup:

P.s. Is het mogelijk om een account naam te veranderen. :pieker:
In mijn geval zou OctaGo beter passen. :yeah:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan