Goed idee, zo'n overzicht!
Eens kijken, wat geldt er voor mij (O1 na 2,5 jaar en 60k)?
- 19k: krakende voering in het dak, gratis verholpen
- 30k eerste beurt
- 45k vervanging van gasklephuis, turbodrukslang en -klep (vanwege af en toe wegvallen van turbodruk, was bekend probleem, onder garantie verholpen)
- binnenkort 60k: tweede beurt
Verder geen defecten, helemaal niks. Prima dus, want ik was met mijn Japanners hiervoor niet anders gewend.
Opvallende zaken: 1 liter olie bijgevuld tot aan de eerste beurt, de stof van de achterkant van de passagiersstoel weerstaat helaas niet twee zolen van kinderschoenen die zich ertegen schrap zetten en is pluizig en iets lichter geworden in vergelijking tot de andere stoel.
Daar merk je dus toch het nadeel van het gebrek aan ruimte op de achterbank: mijn zoon gebruikt de onderkant van de stoel voor hem automatisch als voetsteun. Gaat heel natuurlijk, kan eigenlijk ook niet anders. Maar je ziet nu wel het resultaat...