graphit_grey
Nieuw lid
Hallo medeforummers,
Sinds kort post ik op dit forum, en ik dacht laat ik maar eens wat vertellen over onze trots namelijk: de Skoda Octavia Démarrage:
Sinds eind mei rijden wij in deze wagen, in de kleur 'graphit grey' (daar is mijn forumnaam naar vernoemd). Dit is al onze tweede Octavia phase I, de vorige beviel ons zo goed dat we het aandurfden weer zo'n zelfde combi te nemen. Maar deze is qua uiterlijk iets anders dan de 'oude' zwarte Octavia, ondanks dat het hetzelfde model is. Zo heeft hij een iets gewijzigt front, een andere kleur, lichtmetalen velgen, climate control, een milotec dakspoilertje en staat hij wat hoger op z'n poten. Niet alleen het uiterlijk is licht veranderd, ook het rijgedrag: hij heeft minder last van overhellen i/d bocht en heeft een verbeterd onderstel (volgens mijn vader), ook heeft hij een lager brandstofverbruik ondanks dezelfde motor (1.6 102PK). Het interieur is hetzelfde gebleven, op het klokkenwerk na dan (die door de facelift moeilijker af te lezen is).
Dus om een lang verhaal kort te maken; wij zijn erg tevreden over deze wagen na er ongeveer 6500 kilometer in gereden te hebben.
Hier volgen de foto's!
Groeten,
graphit grey /forum/images/graemlins/cool.gif
Sinds kort post ik op dit forum, en ik dacht laat ik maar eens wat vertellen over onze trots namelijk: de Skoda Octavia Démarrage:
Sinds eind mei rijden wij in deze wagen, in de kleur 'graphit grey' (daar is mijn forumnaam naar vernoemd). Dit is al onze tweede Octavia phase I, de vorige beviel ons zo goed dat we het aandurfden weer zo'n zelfde combi te nemen. Maar deze is qua uiterlijk iets anders dan de 'oude' zwarte Octavia, ondanks dat het hetzelfde model is. Zo heeft hij een iets gewijzigt front, een andere kleur, lichtmetalen velgen, climate control, een milotec dakspoilertje en staat hij wat hoger op z'n poten. Niet alleen het uiterlijk is licht veranderd, ook het rijgedrag: hij heeft minder last van overhellen i/d bocht en heeft een verbeterd onderstel (volgens mijn vader), ook heeft hij een lager brandstofverbruik ondanks dezelfde motor (1.6 102PK). Het interieur is hetzelfde gebleven, op het klokkenwerk na dan (die door de facelift moeilijker af te lezen is).
Dus om een lang verhaal kort te maken; wij zijn erg tevreden over deze wagen na er ongeveer 6500 kilometer in gereden te hebben.
Hier volgen de foto's!
Groeten,
graphit grey /forum/images/graemlins/cool.gif