Amudsen CD's 2010 tijdelijk gratis

Snor

Lid
Bevestiging in mijn email (sterretjes uiteraard zelf aangebracht):

Beste Klant,

Dank voor het vertrouwen dat U stelde in ons. We verwerken momenteel uw bestelling. We wensen U aangename reiservaringen toe.

------------------------------------------------------
Klantnummer: ********
Bestelnummer: NAV0000*******
Datum Bestelling: Zondag 04 April 2010

------------------------------------------------------

Producten
------------------------------------------------------
2 x Centraal Oost Europa + Hoofdverbindingswegennetwerk van Europa 2010 FX (Ref=****) = €0,00

Subtotaal: €0,00
Discount: €0,00
Normale Levering: €9,40
Totaal: €9,40


Leveringsadres
------------------------------------------------------
Marcel ******
**********
Netherlands


Facturatie adres
------------------------------------------------------
Marcel ******
*********
Netherlands


Betaalwijze
------------------------------------------------------
Direct Debits NL
Betalingsreferentie: *******
Type kredietkaart:
 

deusjevo

Forumguru
Ik heb ook maar besteld voor mn toekomstige Octavia :)

Benelux, 9,40..

kon ook de rest met veel moeite doen, kwam ik op 14,80 uit... maar ik wacht toch benelux even af ;)

Ook met Credit Card betaald?

Edit: ook bestelling geplaatst, Benelux + hoofdwegen Europa.
Nu alleen nog effe die Octavia met Amundsen scoren :super:
Betaald via Ideal, was geen probleem.
 

Erkens

Lid
Dan is het nu afwachten wat ze gaan doen, ik gok dat ze de bestellingen niet door laten gaan en de verzendkosten terug storten.
 
De vraag is natuurlijk of dat mag.

Aan de ene kant mag je natuurlijk verwachten dat het niet gratis kan zijn (net zoals bij heling).

Aan de andere kant zou het ook een actie kunnen zijn geweest.
 

supererb

Nieuw lid
Gister avond heel Europa besteld. Kosten 14,80.
Vandaag order bevestiging gekregen.
Vandaag zijn de prijzen aangepast (140)
Betaald met een machtiging, kan altijd binnen een maand deze laten terugboeken.
Ik wacht af hoe het nu gaat.
 

Erkens

Lid
Ik ook nog niet, maar ik wacht het nog even af, ik ga ze in ieder geval nog niet wakker schoppen. Ik vermoed dat ze heel veel orders hebben ontvangen en er nu dus druk mee bezig zijn om alles te checken :tongue:

Mochten ze toch gaan leveren zou dat heel mooi zijn, maar ik verwacht van niet.
 

Nillis

Nieuw lid
Ik heb ze afgelopen maandag besteld, maar nog niets vernomen.

Hoop toch echt dat het mannetje van TNT binnenkort aanbelt......

Ik hou jullie op de hoogte.
 

supererb

Nieuw lid
Vandaag is 14,80 afgeschreven. Verder geen bericht. Wel een order bevestiging gekregen.
Dus gaan ze akkoord anders hadden ze moeten reageren dat e.a een vergissing is.
 

Zwolly

Actief lid
volgens mij is er vorig jaar ooit zoiets geweest met wehkamp en een bepaalde aktie met tv's.....toen werd er ook niet uitgeleverd en hoefde dat ook niet volgens de rechter, te meer omdat de koper had kunnen weten dat het tegen een belachelijke prijs werd aangeboden.....tuurlijk gun ik het jullie, maar keep this in mind...
 

LenK

Forumguru
Bij een kennelijke vergissing en dat is er hier aan de hand hoeft er niks geleverd te worden.
Maar misschien hebben ze een geautomatiseerde order verwerking en dan zou het er wel eens doorheen kunnen slippen. Maar als ik zie wat het nu kost dan lijkt het me sterk dat ze het erbij laten zitten. Maar ik heb al eens voor minder een incassobureau in mijn nek gehad.
 

Erkens

Lid
Ze moeten sowieso bericht geven want ze hebben wel geld ontvangen waar ze in het geval van een annulering gewoon terug gestort dient te worden.
 

Nillis

Nieuw lid
Omdat het bij mij nu een week geleden is (en Teleatlas zegt te leveren binnen 1 tot 2 werkdagen) heb ik maar een mailtje gestuurd waar de spullen blijven.
 
Omdat het bij mij nu een week geleden is (en Teleatlas zegt te leveren binnen 1 tot 2 werkdagen) heb ik maar een mailtje gestuurd waar de spullen blijven.


Dat heb ik ook gedaan , hieronder mijn hele mail correspondentie:


Geachte heer,

Het is spijtig genoeg zo, dat men vorige week bij Tele Atlas een nieuw boekhoudkundig systeem heeft opgestart, waardoor bestellingen, gedaan vorige week, een vertraging hebben opgelopen. Uw bestelling zou ten laatste vrijdag moeten zijn uitgestuurd. Neem opnieuw met ons contact op indien u het product woensdag nog steeds niet in uw bezit heeft.

We verontschuldigen ons voor dit ongemak!

Hoogachtend,

Het Tele Atlas Team

________________________________________
From: Marcel [mailto:marcel@s---------------.nl]
Sent: zondag 11 april 2010 12:31
To: Tele Atlas Customer Support
Subject: RE: NAVSHOP bevestiging bestelling met bestelnummer OC: NAV0000065853

LS,

Ik heb nog niks vernomen betreffende mijn besteling.

Met vriendelijke groet,

Marcel


Van: navshop@teleatlas.com [mailto:navshop@teleatlas.com]
Verzonden: zaterdag 3 april 2010 20:11
Aan: Marcel
Onderwerp: NAVSHOP bevestiging bestelling met bestelnummer OC: NAV0000065853

Beste Klant,

Dank voor het vertrouwen dat U stelde in ons. We verwerken momenteel uw bestelling. We wensen U aangename reiservaringen toe.

------------------------------------------------------
Klantnummer: 1227528
Bestelnummer: NAV0000065853
Datum Bestelling: Zaterdag 03 April 2010

------------------------------------------------------

Producten
------------------------------------------------------
1 x Benelux + Hoofdverbindingswegennetwerk van Europa 2010 FX (Ref=2521) = €0,00

Subtotaal: €0,00
Discount: €0,00
Normale Levering: €9,40
Totaal: €9,40


Leveringsadres
------------------------------------------------------
Marcel
<weggehaald>

Facturatie adres
------------------------------------------------------
Marcel
<weggehaald>

Betaalwijze
------------------------------------------------------
iDEAL
Betalingsreferentie: 211800302
Type kredietkaart: iDEAL
 
Bovenaan Onderaan