Amudsen CD's 2010 tijdelijk gratis

quorumz

Actief lid
een x bij de mediamarkt kijken? staan alle merken naast elkaar (op medion na denk ik moet je voor naar de aldi of de medionshop)

LenK

Forumguru
Zal niet veel groter zijn dan de Mio want bij de Mio wordt een gedeelte van de oppervlakte gebruikt voor de bedieningstoetsen en dat is bij die PNA's niet.

deusjevo

Forumguru
Hierbij mijn reactie terug aan Tele Atlas:

Hallo,
Dank voor uw reactie.
Ben toch wel teleurgesteld daar het "foutje" echt langer dan de door u aangegeven 2 uur (volgens mij zelfs het hele weekend) op de site heeft gestaan.
Zelf ging ik er van uit dat het een actie betrof en heb daarom de Benelux kaarten besteld voor het Amundsen systeem in mijn nieuw te leveren Octavia.
Ga nu nog maar even verder kijken voor die kaarten.
Mijn IBAN code voor de terugbetaling: ***************
Rekeningnummer: *********************
Met vriendelijke groet,Deusjevo

Kijken of ik net als Murzeltje nog een 20% kortingsbon aangeboden krijg.:tongue:

Reactie terug, helaas geen 20% bonnetje...

Geachte,

U kan rekenen op de terugbetaling. Wij danken u voor uw feedback en zijn er ons nu ook van bewust dat de fout langer heeft op de website gestaan, ie dat de website meer bestellingen fout heeft verwerkt.

Hoogachtend,

Het Tele Atlas Team

Neptukker

Forumguru
:ot:
Voor goedkope cd's dan toch maar naar www.cdwow.nl :laugh:

Nee, ik heb daar totaal geen belangen in maar ben een tevreden klant. Géén verzendkosten er bovenop zoals bij andere aanbieders.

MarcoO2

Forumguru
Tja, deze afloop was te verwachten. Netjes dat ze wel een kortingsbon geven, alleen wel weer raar dat ze dat niet consequent doen!

Nillis

Nieuw lid
ik heb hetzelfde antwoord ontvangen..

mailtje teruggestuurd dat ik erg teleurgesteld ben etc etc. Krijg ik een mailtje terug met een 20% kortingscode ... en 1000x excuses ...

Ook ik heb het standaard antwoord van hun ontvangen, hier heb ik een boze mail op teruggestuurd.
Hierop kreeg ik ook vele malen excuses en een korting van 20% door middel van een kortingscode......:mad:

higgy

Forumguru
Mannen, cut the crap, jullie hebben gegokt en niet eens verloren, maar domweg niet gekregen waar je niet eens recht op had. 't Was een leuke exercitie en het proberen waard, maar kan er nu zo langzamerhand niet een slotje op dit topic?

Nillis

Nieuw lid
Mannen, cut the crap, jullie hebben gegokt en niet eens verloren, maar domweg niet gekregen waar je niet eens recht op had. 't Was een leuke exercitie en het proberen waard, maar kan er nu zo langzamerhand niet een slotje op dit topic?

Nou nou, wat een aardigheid allemaal.....:mad:
Als onze antwoorden op een forum al niet gewaardeerd worden.......Wees blij dat we nog reactie geven.

Erkens

Lid
Ik heb mijn geld nog niet terug hoor, ook nog geen reactie gehad ;) Dus tot ik mijn geld terug heb heb ik wel "verloren". Nu kan ik dit natuurlijk "eenvoudig" via de creditcardmaatschappij terug halen, en dat ga ik binnenkort dan ook doen.

Ik ben niet van plan mijn 20% korting te gebruiken, aangezien mijn nieuwe octavia (productieweek 21) geleverd word mét nieuwe cd .. dus als iemand 'm wil?

PM en je hebt 'm :)

Exciter

Administrator
Nou nou, wat een aardigheid allemaal.....:mad:
Als onze antwoorden op een forum al niet gewaardeerd worden.......Wees blij dat we nog reactie geven.

Zo, en nu ik eens lekker direct:

Als ons vrijwillig werk door de GASTEN op dit forum niet wordt gewardeerd...
Wees blij, dat wij er voor jullie zijn.

Mensen met zulke reacties zal ik op het forum niet missen.............

Met vriendelijke groet, Exciter

deusjevo

Forumguru
Op wachten is een groot woord maar heb nog niets ontvangen.
Duurt vaak wat langer zo'n terugboektransactie.

Erkens

Lid
Zoiets duurt vaak +/- 2 weken, want dat gaat vaak via een andere afdeling etc (zal vast ook ergens in hun AV staan).

Zelf heb ik nog helemaal niks van ze gehoord... Maar wel het geld van mijn creditcard afgeschreven. Ze hebben 30 dagen de tijd om te leveren (iets wat ze uiteraard niet doen) dus ik wacht nog eventjes af :tongue:

corsaar

Senior Member
De meeste onder ons deden de bestelling tegen beter weten in.
Als straf iets langer wachten op de terugboeking.
Of misschien kan het gewoon niet sneller,door de creditcard
Maar het komt goed hoor !

deusjevo

Forumguru
Gister mailtje gestuurd of er al wat gang in terugbetaling zat, vandaag antwoord.
Ik weet niet waar die Tele Atlas z'n personeel vandaan haalt maar volgens mij zijn het Fransen die met behulp van Babelfish proberen Nederlands te schrijven...:tongue:

Geachte heer Deusjevo,

Het zou zeker niet in ons voordeel zijn om de terugbetaling niet te doen. Omwille van het feit dat u koos niet met een kredietkaart te betalen, is de terugbetaling een veel langere procedure. We verzekeren u echter dat ze zal gebeuren.
Er zijn nog meer klanten zoals u die de dupe zijn geweest van de systeemfout die plaatsvond aan het begin van april. Al deze mensen worden vergoed.

Met hoogachting,

Het Tele Atlas team

Bovenaan Onderaan