Amudsen CD's 2010 tijdelijk gratis

Erkens

Lid
Dat ziet er goed uit, ik was eigenlijk van plan om begin deze week eens bij hun aan de bel te hangen, maar nu ik dit lees wacht ik nog eventjes :tongue:

Alleen lezen ze toch ook zelf niet bij TeleAtlas:
"Uw bestelling zou ten laatste vrijdag moeten zijn uitgestuurd"

Dus én een goedkope navigatie cd én geleverd voordat ze ook maar wisten dat ik ging bestellen want mn bestelling is op zaterdag geplaatst ;)

M'n €9,40 is nog niet teruggestort, dus ik wacht het rustig af ...

floris

Lid
Alleen lezen ze toch ook zelf niet bij TeleAtlas:
"Uw bestelling zou ten laatste vrijdag moeten zijn uitgestuurd"

Dus én een goedkope navigatie cd én geleverd voordat ze ook maar wisten dat ik ging bestellen want mn bestelling is op zaterdag geplaatst ;)

M'n €9,40 is nog niet teruggestort, dus ik wacht het rustig af ...

maar er zit wel een week tussen!!!

Nillis

Nieuw lid
Ik heb vanmiddag ook dezelfde mail teruggekregen met excuus voor de vertraging......

Nu toch maar weer hopen dat het TNT mannetje van de week aanbeld...:worshippy:

Keep you posted!

MarcoO2

Forumguru
Ik ga er vanuit dat er niets geleverd zal worden... dat zijn ze juridisch gezien ook niet verplicht. Hoewel het wel een mooie marketingstunt kan zijn... stel dat er niet heel veel bestellingen zijn gedaan, dan kan het gunstig zijn om die mensen gewoon te leveren, dat levert je een goede naamsbekendheid op!

Zojuist een mailtje de deur uit gedaan dat ik nog steeds niets heb mogen ontvangen...

ben benieuwd ...

Oh, en nog veel leuker nieuws: Week 21 word mijn nieuwe O2 Combi Greenline Businessline geproduceerd!! Iemand enig idee wanneer 'ie dan op nederlandse bodem staat??

Mijn auto was dezelfde week al bij PON. Duurde daarna 2 weken voordat ie naar de dealer ging. Daarna nog een week voor de aflevering.

Ik kan hem morgen halen aan het eind van de dag. Produktieweek was week 12.

fransh

Nieuw lid
Jammer net antwoord gekregen op mijn mail

We verontschuldigen ons voor het misverstand hierrond. U had reeds vermoeden kunnen dat er iets niet klopte, toen u zag dat alle produkten aan 0 ? te verkrijgen waren, terwijl ze een marktwaarde hebben van 149?.
Het ging hier om een technisch probleem, veroorzaakt door een verandering in ons boekhoudkundig systeem. De Navshop zelf werd echter niet tijding als ?down? weergegeven, zodat uw bestelling alsnog mogelijk werd. Ze is echter helemaal niet geregistreerd bij ons. De website wordt online gehouden door een externe partner van ons, die niet tijdig actie genomen heeft.
De bevestiging die u kreeg is een automatisch proces.

We betreuren dit misverstand ten zeerste en hebben ze aan onze CEO meegedeeld. Hij vroeg ons dit aan u mee te delen en u te vragen uw bestelling opnieuw te doen. Vanzelfsprekend zullen we u de verzendingskosten die u wel zijn aangerekend, vergoeden.

Kan u ons daarvoor uw rekeningnummer en IBANcode toesturen, a.u.b.? We kunnen u niet onmiddelijk terugbetalen, daar u niet met kredietkaart heeft betaald.

Nochmaals onze verontschuldigingen voor dit misverstand

ik heb hetzelfde antwoord ontvangen..

mailtje teruggestuurd dat ik erg teleurgesteld ben etc etc. Krijg ik een mailtje terug met een 20% kortingscode ... en 1000x excuses ...

supererb

Nieuw lid
Helaas het was het proberen waard.
Bij mij dus ook niet gelukt.

Dear Sir,

Obviously we do not offer any products at 0€ , which normally cost 149€ or more. This order was never registered, due to an error in the system. We apologize for this, as you were never correctmy informed while you were ordering.
Please send us your bankaccount number, the IBAN code , the correct name of the account holder and if possible the swift code.
As you did not pay by credit card it is impossible for us to refund you immediately. We really need this information, to be able to do this. We assure you that your bank data are completely safe and protected.

Kind regards,

The Tele Atlas Team

Erkens

Lid
Ik heb nog geen reactie van hun ontvangen... Ook hebben ze het geld nog niet teruggestort op mijn creditcard.

deusjevo

Forumguru
:biggthumpdown: :mad: :biggthumpdown: Grrr

Geachte heer deusjevo,

Wij hebben gemerkt dat u één van de klanten bent , die besteld heeft toen onze website niet juist meer functionneerde. U had dit kunnen merken, daar de prijs van uw produkt 0 € bedroeg. Wij zouden nooit een product met marktwaarde 149 € aanbieden aan 0 €.
Vanzelfsprekend zijn wij verantwoordelijk voor het feit dat u daar niet tijdig van op de hoogte bent gebracht. Normaal wordt de site dan geblokkeerd, nu heeft die ongeveer een 2-tal uur bestellingen aangenomen maar niet verwerkt.

We zullen u de verzend kosten die u werden aangerekend natuurlijk terugbetalen. Kan u ons daarvoor uw rekeningnummer en IBANcode toesturen, a.u.b.? We kunnen u niet onmiddelijk terugbetalen, daar u niet met kredietkaart heeft betaald.

Nochmaals onze verontschuldigingen voor dit misverstand,

Hoogachtend,

Het Tele Atlas Team

Erkens

Lid
Ze liegen wel, het heeft een dag lang voor die prijs gestaan. Overigens heb ik nog altijd niets gehoord...

deusjevo

Forumguru
Hierbij mijn reactie terug aan Tele Atlas:

Hallo,
Dank voor uw reactie.
Ben toch wel teleurgesteld daar het "foutje" echt langer dan de door u aangegeven 2 uur (volgens mij zelfs het hele weekend) op de site heeft gestaan.
Zelf ging ik er van uit dat het een actie betrof en heb daarom de Benelux kaarten besteld voor het Amundsen systeem in mijn nieuw te leveren Octavia.
Ga nu nog maar even verder kijken voor die kaarten.
Mijn IBAN code voor de terugbetaling: ***************
Rekeningnummer: *********************
Met vriendelijke groet,Deusjevo

Kijken of ik net als Murzeltje nog een 20% kortingsbon aangeboden krijg.:tongue:
Ga trouwens morgen een Tom Tom XL IQ Routes kopen bij de ANWB.
Kosten: 179 euries met kaarten van 22 landen en gratis een beschermtas en reislader.

Kost mij net ongeveer net zoveel als 1 kaart van Tele Atlas, hoef geen Amundsen te bestellen en kan hem multifunctioneel inzetten in de Panda van m'n vriendin en natuurlijk in m'n eend :cheer:

quorumz

Actief lid
als je bij ING zit 149 euro
De TomTom XXL is een eerste klas TomTom navigatiesysteem met een extra groot 5“ scherm. Inclusief landen software van 42 landen (West- en Oost Europa)

deusjevo

Forumguru
Gaat dat met die rentepunten bij ING en zit er dan ook een beschermtas en reislader bij?
Wordt een 5" scherm niet erg groot trouwens?

Edit ietsie later:

Aanbieding gevonden:
https://rentepunten.ing.nl/detailPr...ilProduct/detailPage-view.jsp&channelid=20700

Trouwens grote onzinwinkel die rentepuntenwinkel.
Ik heb al jaren iets van 150.000 punten, kijk ik net, zijn er per 1 april 75.000 punten "gearresteerd" (vervallen) door ING...:disc:
Wat ze daar aanbieden:
De XXL voor 149.50 euro, komt nog eens 13 euro adm/verzendkosten bij, komtie op 163 euro.
Online verkrijgbaar voor 180 euro.
Tel uit je giga winst van 17 euro na jaren sparen....:shocked:

deusjevo

Forumguru
TomTom XXL 5"

Iemand ervaring met zo'n 5" scherm, het lijkt mij wel errug groot.
Wil hem ook gaan gebruiken op de relatief kleine voorruit van m'n eend.
Met m'n huidige MIO 168 heb ik geen problemen, past goed.

Bovenaan Onderaan