Amundsen updaten met een Mac

EdK

Forumguru
Leeg je ook de prullenbak in de keuken !!
Want als daar nog appelresten inzitten gaat het natuurlijk weer fout....

:deuk::deuk: LH

Rosinfield

† In Memoriam
Ja die zag er bij mij ook zo uit de hele tijd. Dat wordt ook wel als bron herkend door de Amundsen. Alleen zijn de data dus niet beschikbaar. Alsof er iets mist om het te activeren. Maar we zullen zien wat er nu gaat gebeuren

Mr. Horizon

Senior Member
Txt file zet ik er niet op, maar zal ook wel geen probleem zijn als hij er bij staat denk ik. Ik kopier maps folder in zijn geheel, maar heb nooit de inhoud er van bekeken.

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, stop je dat ding erin, volledig verwachtend weer diezelfde melding te krijgen. En dan zie je tot je verbijstering dat het werkt. Iedereen erg bedankt voor de hulp.
Toch vraag je je dan af waarin zoiets zit. Met schijfhulpprogramma wissen geeft dan problemen, waar dat bij een andere Mac gebruiker vlekkeloos gaat. En met gewoon verwijderen via prullenbak gaat het wel. Terwijl de inhoud van het kaartje identiek is.

Rosinfield

† In Memoriam
@Jewepe. Dank je. Het is gewoon een karaktereigenschap. Je kunt het dan niet los laten, raakt zwaar gefrustreerd. Zegt meerdere malen tegen jezelf, dit was de laatste poging, als dit het niet is weet ik het ook niet meer. Om vervolgens weer wat te bedenken of ingefluisterd te krijgen. Uiteindelijk pakt het dan goed uit soms. Maar zo'n karaktertrekje heeft ook zo zijn keerzijden natuurlijk ;)

EdK

Forumguru
Ach leuk vertaald hoor Rosinfield, maar achter de schermen ging het als volgt.

Mmmm het werkt niet :mad:
Ik heb het toch echt gedaan zoals het daar stond , of toch niet ? :pieker:
Ja precies hetzelfde , maar waarom werkt het dan niet ...:mad::mad:
Ja nou , ik stop ermee hoor.....ik ook met me 2 linkerhanden, ik had er gewoon vanaf moeten blijven...:mad:

En dan komt de influisteraar: ook wel dochter of vrouw genaamd !!! " He pappie lukt het niet ??" Hé schat wat gaat er fout ?? " tsja en dan kun je natuurlijk wel :angry::angry:

En dus moet Rosinfield wel zo lang doorgaan om het weer draaiende te krijgen, want ja hij ziet de terugrit naar A'dam vanuit het hoge noorden al voor zich .....
Een Garmin tegen het raam om hem thuis te brengen en een mooi navigatiesysteem in dashboard dat het niet doet....
Wel een ieder hier kan de opmerkingen wel bedenken die je dan laten :angry::angry:

Kijk en dat is de reden dat hij heeft doorgezet en ondanks zijn linkerhanden het GEWOON voor elkaar heeft gekregen....
En tsja hierdoor heeft hij ook een nieuw gevoel ervaren...........

Het naast je schoenen lopen met een hard plassertje ....

wordt vervolgd......:deuk::deuk::deuk:
En nu nog een mooie HOW TO voor mensen met linkerhanden schrijven....:pieker::pieker::deuk::deuk:

Bovenaan Onderaan