Na lang niks meer te hebben gedaan en gezegd te hebben dat ik geen wensen meer had !!!!! Dan toch
Vandaag was het dan zover.
Groen is het niet geworden omdat deze helaas nergens te vinden was in hittebestendig tot 500 Graden. daarom dus maar rood gebleven
Na het samen met dennis (maatje van me) eens bekeken te hebben is het mogelijk om het Vmaxx logo te verwijderen. Daarna eventueel zelf te customizen. Ze zitten eronder en vandaag even 200Km in gereden en daarna de diverse testen uitgevoerd.
Vol in de ankers en veelvuldig achter elkaar zwaar belasten. Diverse gekke dingen ermee gedaan en moet zeggen. Ze voldoen 100% aan de verwachtingen en gaven geen krimp. Me maag was goed voelbaar waar deze zich bevind in het lichaam bij de diverse heftige remacties. De vertraging is zeer groot. Met 120 vol in de ankers tegen de abs aan. Stond de RS zeker de helft van de oude remweg al stil. Helaas geen meters gemeten
Ik zal met de tijd de remmen zeker in de gaten houden en up to date houden.
Mocht je eventueel interesse hebben je weet me te vinden. Ze kunnen in een andere kleur gespoten worden en eventueel een logo naar wens wat leverbaar is en dat met behoud van de garantie zolang de klauw niet geheel uit elkaar gehaald word.
ff pickies: