Antera's Skoda Octavia 1 RS

Race Eend

Forumguru
Mooi resultaat inderdaad gister, erg mooie RS ook, echt als nieuw (incl goede mods).

De uitdraaien zijn gister allemaal digitaal verstuurd, al ontvangen?

Antera

Donateur
filmpje klopt niet de tijden had ik typfout gemaakt. heb een nieuwe geplaatst Zie vorige post . Verschil is bijna 5 seconde en in het eerste filmpje maar 2

Dank je wel voor het compliment. Uitdraaien zijn allemaal ontvangen. Nogmaals dank voor het ook mogen gebruik maken van de brug en het gereedschap op de R32T weer de weg op te krijgen. Top sevice

Antera

Donateur
Volgende project van start. Automatisch inklapbare spiegels. Deze optie is niet op de Octavia geleverd en dus ben ik gaan schoppen. Helaas geen passat tegen gekomen maar wel 2 setjes leon spiegels. Een setje heb ik al hier de andere niet. Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat de montage plaat op de auto niet passen gaat omdat deze anders is. Daarom maar eens gaan kijken of ik de motor kan overzetten op mijn base plate's. Heb de leon spiegels als gesplitst:

Maar nu zit ik met 1 grote vraag. Op de eerste foto zie je om het asje een ring zitten met tandjes die de boel bij elkaar houd. Nu is mijn vraag wie weet hoe deze ring heet en waar deze te krijgen zijn?

Antera

Donateur
Project spiegels is gestaakt. gaat niet lukken moet dus of de spiegels hebben van een SuperB of het gaat het hem niet worden. Het asje is langer bij een electrische spiegel helaas.

Dus word misschien vervolgt. ondertussen wel het volgende gemonteerd:

G60 228mm Single Mass Flywheel
Genuine SACHS VR6 Clutch Disc
Genuine SACHS VR6 Pressure Plate
Genuine SACHS Release Bearing
Genuine VW Flywheel and Pressure Plate Bolts

in Engeland. daar konden ze hier niet aan tippen kwa prijs met hier :mrgreen:

DSD027_VR6__96316.1349874762.800.600.jpg

En wat een genot. Pakt lekkerder op. Iets onrustiger stationair maar nauwelijk merkbaar. Koppeling is een stuk soepeler. Al met al goed update en kan nu tenminste ook me +/- 380Nm aan :xyxthumbs:

Antera

Donateur
Na lang niks meer te hebben gedaan en gezegd te hebben dat ik geen wensen meer had !!!!! Dan toch

Vandaag was het dan zover.

Groen is het niet geworden omdat deze helaas nergens te vinden was in hittebestendig tot 500 Graden. daarom dus maar rood gebleven

Na het samen met dennis (maatje van me) eens bekeken te hebben is het mogelijk om het Vmaxx logo te verwijderen. Daarna eventueel zelf te customizen. Ze zitten eronder en vandaag even 200Km in gereden en daarna de diverse testen uitgevoerd.

Vol in de ankers en veelvuldig achter elkaar zwaar belasten. Diverse gekke dingen ermee gedaan en moet zeggen. Ze voldoen 100% aan de verwachtingen en gaven geen krimp. Me maag was goed voelbaar waar deze zich bevind in het lichaam bij de diverse heftige remacties. De vertraging is zeer groot. Met 120 vol in de ankers tegen de abs aan. Stond de RS zeker de helft van de oude remweg al stil. Helaas geen meters gemeten :angel:

Ik zal met de tijd de remmen zeker in de gaten houden en up to date houden.

Mocht je eventueel interesse hebben je weet me te vinden. Ze kunnen in een andere kleur gespoten worden en eventueel een logo naar wens wat leverbaar is en dat met behoud van de garantie zolang de klauw niet geheel uit elkaar gehaald word.

ff pickies:

wu20.jpg

wm7t.jpg

m7h2.jpg

CDK

Forumguru
Very nice Mark! Rood staat er ook heel goed onder hoor :)
Voor mij zou een hittebestendige goudkleurige verf een optie zijn...

Greetz Corné

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Joske

Forumguru
Heb heel jouw topic eens doorgelezen, knap hoor! De remklauwen zijn heel mooi gedaan!
P.s. Heb je pakje nog niet gehad, verwacht het morgen wel denk ik ;)

Edit: heb het gekregen Mark, bedankt!

Antera

Donateur
Graag gedaan.

Corne voor de kleur van jouw auto enz lijkt me groudkleurig of brons een mooie optie

• Leuk
Waarderingen: CDK

Dennis Nijholt

Forumguru
pas op Antera...dat ik in augustus niet ff je sleutels pak om je prachtige RS te gaan testen. Erg mooie auto...en zit me dan ook af te vragen wat ik dan nog zou kunnen doen behalve dan de tuning en verlaging..

CDK

Forumguru
pas op Antera...dat ik in augustus niet ff je sleutels pak om je prachtige RS te gaan testen. Erg mooie auto...en zit me dan ook af te vragen wat ik dan nog zou kunnen doen behalve dan de tuning en verlaging..
RS voetensteun en pedalen monteren? Ik ga ze ook in m'n S2 laten zetten door Antera :) het pakketje schijnt onderweg te zijn.... btw.... in CZ zijn die pedalen gewoon een optie en hier in NL natuurlijk weer niet

Greetz Corné

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Antera

Donateur
Vrees dat de sleutels erg goed bewaakt worden. De enigste die erin rijd ben ik. Rondje mee rijden mag altijd :geek:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan