Antera's Skoda Octavia 1 RS

Desperado

Forumguru
Nog even het topic kapen, sorry @Antera
Geen buslading kids gelukkig. Totaal 5 waarvan 3 hier wonen en 2 bij hun moeder. En helaas werkloos momenteel en dat kost me gewoon 30% van mijn inkomen. Dus voorlopig even geen kans om te sparen helaas.
Maar we blijven positief, solliciteren erop los en gaan ervan uit dat het allemaal goed komt!

eriktv

Forumguru
Hoeveel O1 RS'en hebben we hier nu op het forum? Antera, Nico rs, Mike 1.8T (van origine geen RS toch?), Pattyboy en ik? Heb er nog nooit één in het wild zien rijden in NL, dus wordt wel een zeldzaamheid ondertussen...

Joske

Forumguru
dat bijhouden klinkt me anders ook wel bekend in de oren maar "er over gaan" heb je in vele gevallen OF betere stuurmankunst van doen OF gewoon echt véél meer vermogen nodig ;)

Antera

Donateur
Gelukkig is vermogen niet direkt de oplossing maar meer het koppel die hem ervoorbij trekt. Ik heb hem zo staan en vind het prima ( met k03s). Hebben hem zelfs iets milder af laten stellen omdat hij na de chip op maat al op 415Nm zat. Het vermogen op de weg zetten met 2 wielen is dan al niet alles. Nu is het rijden wel leuk maar gas geven hoeft niet mits je in 4 op hoger zit.

Heb wel eens aan de Gt28Rs of hybrid gedacht maar dan is grip helemaal niks meer :-)

Gelukkig is vermogen niet direkt de oplossing maar meer het koppel die hem ervoorbij trekt. Ik heb hem zo staan en vind het prima ( met k03s). Hebben hem zelfs iets milder af laten stellen omdat hij na de chip op maat al op 415Nm zat. Het vermogen op de weg zetten met 2 wielen is dan al niet alles. Nu is het rijden wel leuk maar gas geven hoeft niet mits je in 4 op hoger zit.

Heb wel eens aan de Gt28Rs of hybrid gedacht maar dan is grip helemaal niks meer :-)
Ja dat is waar. Maar ik kan in drie ook vol op het gas. Alleen in de eerste twee wordt het niets. Dan slipt hij alleen maar idd. Mijn turbo spoelt heel snel op daarom is het moeilijk om normaal te rijden het is heel gauw alles of niets.

Antera

Donateur
Mooie auto! Zie dat ik nog een hoop moet doen kwa uiterlijk. En remmen natuurlijk.

Mijn nieuwe remmen zijn monsters. Daar gooi je wel een anker mee uit. werd er zelf soms misselijk van als ik ze eens echt gebruikte ;)

Hoeveel O1 RS'en hebben we hier nu op het forum? Antera, Nico rs, Mike 1.8T (van origine geen RS toch?), Pattyboy en ik? Heb er nog nooit één in het wild zien rijden in NL, dus wordt wel een zeldzaamheid ondertussen...

Heb er 1 in real life gezien. Een zwarte wel te verstaan en en zilvere beide OEM RS en die van Mike natuurlijk

Bovenaan Onderaan