Antera's Skoda Octavia 1 RS

Der Einser

Forumguru
@Antera: Staat superdik Mark! Ik vind het zelfs mooier dan groen.

pas op Antera...dat ik in augustus niet ff je sleutels pak om je prachtige RS te gaan testen. Erg mooie auto...en zit me dan ook af te vragen wat ik dan nog zou kunnen doen behalve dan de tuning en verlaging..
Ik heb er lekker wel al in gereden,... al was het maar een heeeeeel klein stukje :D

Very nice Mark! Rood staat er ook heel goed onder hoor :)
Voor mij zou een hittebestendige goudkleurige verf een optie zijn...
Greetz Corné

Ben je een beetje in de UPS sfeer. Wel een goede keus! Zou dik staan

• Leuk
Waarderingen: CDK

ventovice

Senior Member
ik dacht: ff kijken naar die RS van Antera... mooi ding man!
Mooie technische aanpassingen ook.

Heb je nu vóór rode klauwen en achter groene, of heb je dat achter inmiddels ook al aangepast?
Ik zie nu ook dat na die rem-upgrade de 16" 'Spiders' voor jou inmiddels onbruikbaar zijn...:pardon:

Antera

Donateur
ik dacht: ff kijken naar die RS van Antera... mooi ding man!
Mooie technische aanpassingen ook.

Heb je nu vóór rode klauwen en achter groene, of heb je dat achter inmiddels ook al aangepast?
Ik zie nu ook dat na die rem-upgrade de 16" 'Spiders' voor jou inmiddels onbruikbaar zijn...:pardon:

Inderdaad dat is de reden dus.

Achter worden ze nog rood maar moet de tijd vinden om ze rood te maken. Groen was helaas niet in hittebestendig te krijgen anders waren ze RS groen geworden

Hitte bestendig groen heb ik bij mijn vriendin thuis in de schuur staan. Heb deze via een tip hier bij superskoda.com besteld. Het is echte orginele motip hitte bestendige verf voor de remklauwen. Moet overigens mijn remklauwen ook nog steeds bijwerken :tongue: heb er vooral nog geen zin in gehad. Gezien het weer, zal het wel na de winter worden op een hele mooie dag in het voorjaar.

Joske

Forumguru
Hitte bestendig groen heb ik bij mijn vriendin thuis in de schuur staan. Heb deze via een tip hier bij superskoda.com besteld. Het is echte orginele motip hitte bestendige verf voor de remklauwen. Moet overigens mijn remklauwen ook nog steeds bijwerken :tongue: heb er vooral nog geen zin in gehad. Gezien het weer, zal het wel na de winter worden op een hele mooie dag in het voorjaar.
je gaat ze er toch afhalen om te spuiten ;)
of nog steeds dat oude plan in gedachten van ze te laten zitten? :D

@Joske weet ik nog niet, ben daar nog over aan het nadenken hoe ik dat het beste doen kan. En er komt gelijk een klusje bij namelijk mijn velgen goed schoonmaken aan de binnenzijde.

Antera

Donateur
Moeten worden gespoten maar vermoed binnenkort dat dat alsnog gata gebeuren. Heb grotere remmen gevonden voor de achteras zodat de auto weer in balans raakt met remmen

BK108.jpg

Zo heel veel hoef je dan niet meer te sparen, van wat ik gelezen heb in een ander topic hier heb je een fatsoenlijke O1 RS tussen de 6 en 8 duizend euro.

Bovenaan Onderaan