Die heb ik draaien nu op een Iphone XS Max, probleem blijft. Ook met eerdere versies van iOS en andere hardware.Dit is de laatste softwareversie. Je zou eventueel de nieuwe IOS14 beta kunnen proberen, misschien dat die beter werkt.
Op een Columbus of Admunsen, het lijkt erop dat de problemen zich voordoen bij de AdmunsenBij mij werkte CarPlay altijd vlekkeloos in de Kodiaq en nu in m’n RAM ook. Nooit problemen ondervonden.
Op een Columbus of Admunsen, het lijkt erop dat de problemen zich voordoen bij de Admunsen
Op een Columbus of Admunsen?
Ik had dit ook, opgelost door de telefoon pas aan te koppelen als de motor gestart is, betr. Amundsen MIB2. Verder werkt alles prima op een iphone xr met ios 13.6Ik heb niet het probleem met dat hij vastzit maar dat hij regelmatig gewoon geen verbinding met mijn iPhone krijgt. Kabel in uit, opnieuw opstarten helpt allemaal niet. Auto uit en na tijdje weer proberen dat doet hij het ineens wel weer.
Heb de BT al uitgezet. Iemand tips?
Wat ik op (inter)nationale forums gelezen heb nu is het vooral bij de AdmunsenHet probleem doet zich toch juist voor bij de Columbus units en niet bij de Amundsen?!?
Ja joh, de boodschap was niet duidelijk zeker?Amundsen. Ook al doet hij raar, hij heet Amundsen.
![]()