Apple carplay in Kodiaq loopt soms vast

2020Kodiaq

Senior Member
De software zit er in. Maar ik ben eigenlijk alleen nog van de dealer naar huis gereden. Ik heb dus nog niet echt kunnen testen.

pabu

Lid
Ik hoop voor je dat het alles oplost. Wat is er zo bijzonder aan deze software..? Is het een nieuwe firmware, wat lost het op qua probleem..? En bij welke dealer ben je geweest. Mocht het je probleem oplossen, kan ik daarnaar verwijzen.

Bedankt!!

Jelle09

Nieuw lid
Ik heb mijn Karoq Sportline nu sinds 21 juli en vanaf dag 2 al dezelfde klachten. Zelfs een keer een halfuur alles op zwart gehad. ook ik ben veel onderweg en bel heel veel onderweg, mega storend dit!! Blijf dit draadje ook even volgen..

pabu

Lid
Hier op Apple ios versie 14.2 al een tijdje geen vastlopers meer gehad. Hoe is dat bij jullie..?

2020Kodiaq

Senior Member
Ik zit door alle omstandigheden rond Corona op dit moment heel veel thuis. Weinig in de auto gezeten. De update wel gedaan, maar vooral kleine stukjes gereden. Dus ik heb nog geen idee.

MacRembrandt

Forumguru
Ik volgde dit draadje al een beetje. Maar sinds vandaag nog meer interesse.

Ik heb sinds januari 2020 een Volkswagen Tiguan Allspace met de Discover Pro (zeg maar de Colombus).
Ik gebruik sindsdien dagelijks Apple Carplay, maar herkende de problemen die hier beschreven zijn niet.
Tot vandaag.........

Mijn vrouw en dochter gebruiken Spotify, ik eigenlijk niet. Tot vandaag.......
En meteen liep het systeem, inclusief Virtual Cockpit, volledig op zwart.
Ik krijg eerst de melding dat het SOS-systeem niet meer werkt, en vervolgens houdt ook het volledige infotainment systeem er mee op.

Na thuiskomst de auto een tijdje laten staan, telefoon in huis gelaten en de boel weer gestart.......probleem verdwenen.
Ik zal Spotity even weer niet gebruiken. Kijken of het dan terugkomt.

Niek_J

Forumguru
Sinds ik de iPhone 12 pro max heb, heb ik nog geen problemen meer gehad. Blijft vreemd dat zoiets niet altijd werkt ook bij andere telefoons.

Bovenaan Onderaan