Automatisch de kofferklep openen

Blackokkie2

Forumguru
Aangezien er veel mensen vragen over hebben.

Heb ik een filmpje/werkinstructie gemaakt voor het semi-automatich openen van de kofferklep,
van een SKODA OCTAVIA COMBI

De stempelveren zijn te bestellen bij Alcomex artikel.nr ST11540

Als de gasveren ouder zijn dan kunnen ze hun kracht verliezen,
in dat geval kunnen de gasveren gewisseld worden voor Seat Exeo gasveren.
Deze zijn te bestellen bij Winparts onder artikel.nr 126856.

subdivision

Forumguru
Ik kan niks bestellen via hun webshop, ik kan mezelf niet eena aanmelden.

Iemand die mij zou willen/kunnen helpen, die al een account heeft ??

EdK

Forumguru
gasbrandertje op laag pitje gaat prima als maar met vlam niet op 1 punt blijft hangen

Joske

Forumguru
Ik kan niks bestellen via hun webshop, ik kan mezelf niet eena aanmelden.

Iemand die mij zou willen/kunnen helpen, die al een account heeft ??
pagina 19, postnummer 327 dacht ik: staat een filmpje met alle benodigdheden en het artikelnummer dat je bij Alcomex dient te bestellen. De webshop zelf heb ik geen ervaring mee.. @Vanenkelen wel, anders even een conversatie met hem openen?

Petrolhead

Forumguru
Totale kosten delen door het aantal deelnemers?
Dus inclusief verzendkosten vanaf jouw adres?
In een bubbeltjes envelop hoeft dat denk ik niet veel extra te kosten.

Vanenkelen

Forumguru
Even voor de zekerheid en de duidelijkheid (er kwamen nog wat vragen bij mij binnen). Ik heb inmiddels al lang en breed besteld, geleverd gekregen en weer verdeeld onder de participanten. Ik ga dus niet meer bestellen... ;)

Bestellen bij Alcomex was voor mij een eitje, gewoon naar de desbetreffende veren gaan in hun webshop, het aantal dat je wilt hebben invoeren en op het winkelmandje klikken. Daarna naar het winkelmandje, je gegevens invoeren en betalen met Ideal, kind kan de was doen. Je hebt geen bedrijfsgegevens of KVK nummer nodig. Je kunt gewoon als particulier bestellen.

Bestelling donderdagavond gedaan en zaterdagmiddag stond de TNT op de stoep. Gewoon goed en snel afgehandeld dus door Alcomex.

Afgelopen zaterdag de boel geïnstalleerd met @Sciroccofrank en @Joske bij de meeting in Varsseveld. Trouwens met de hulp van @Chrissel! Waardoor we ruim binnen het uur drie auto's hadden gefixed!

Mijn gasveren beginnen oud te worden, dus helemaal enthousiast gaat de boel niet open. Dus op termijn ga ik de Exeo veren bestellen. Maar vooralsnog werkt het super!

Chrissel

Senior Member
Even voor de zekerheid en de duidelijkheid (er kwamen nog wat vragen bij mij binnen). Ik heb inmiddels al lang en breed besteld, geleverd gekregen en weer verdeeld onder de participanten. Ik ga dus niet meer bestellen... ;)

Bestellen bij Alcomex was voor mij een eitje, gewoon naar de desbetreffende veren gaan in hun webshop, het aantal dat je wilt hebben invoeren en op het winkelmandje klikken. Daarna naar het winkelmandje, je gegevens invoeren en betalen met Ideal, kind kan de was doen. Je hebt geen bedrijfsgegevens of KVK nummer nodig. Je kunt gewoon als particulier bestellen.

Bestelling donderdagavond gedaan en zaterdagmiddag stond de TNT op de stoep. Gewoon goed en snel afgehandeld dus door Alcomex.

Afgelopen zaterdag de boel geïnstalleerd met @Sciroccofrank en @Joske bij de meeting in Varsseveld. Trouwens met de hulp van @Chrissel! Waardoor we ruim binnen het uur drie auto's hadden gefixed!

Mijn gasveren beginnen oud te worden, dus helemaal enthousiast gaat de boel niet open. Dus op termijn ga ik de Exeo veren bestellen. Maar vooralsnog werkt het super!

Heel graag gedaan als iemand binnenkort weer veren in de auto wilt hoor ik het wel zet ze er met veel plezier in!!

Bovenaan Onderaan