Automatisch de kofferklep openen

Joske

Forumguru
Wellicht een idee om tijdens de meeting wat mensen (lees mij en joske, en anderen) te helpen de veren te plaatsen?
Jij had hetzelfde fantastische idee als mij! :D

Ik breng de haardroger mee! :laugh:

Kan iemand deftige waterpomptangen meenemen??

Enneuh, vergeet de krimpkousjes ook niet mee te brengen.

CDK

Forumguru
verlengkabel?

ze hebben ginder achter toch al elektriciteit liggen mag ik hopen?
(riolering, tot daar aan toe :deuk:)
er is een aantal trap skelters met zware dynamo aanwezig op een rollenbank, we zijn met genoeg mensen, allemaal een kwartiertje trappen en dan moet er genoeg energie voor de haardroger opgewekt zijn lijkt me ;)

Joske

Forumguru
hoeveel en welk type krimpkousen hadden we nu weer nodig? moet straks naar doe-het-zelf, anders kijk ik al eens om er genoeg mee te brengen. Zakje van 10 stuks ofzo.

Vanenkelen

Forumguru
De stempelveer heeft een buitendiameter van 19,5 mm. Dus de krimpkous moet daar net lekker overheen passen. Ik had ook al eens gekeken en zie krimpkousen met een (ongekrompen) diameter van 25,4 mm en na krimpen van 12,7 mm. Volgens mij is dat een mooi maatje. Als je dat kan vinden, dan wil ik ook wel een setje (2x 10 cm ofzo).

Joske

Forumguru
ik ook niet hoor ;)
goed dat je nog geantwoord hebt. Idee hoeveel personen er naar meeting komen en stempelveren willen?
ik reken op 5 personen in totaal

Joske

Forumguru
heb eens gauw in lijst van Corné gekeken,
enkel jij, ik en Scirrocofrank is van toepassing me dunkt. 3 sets dus ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Zo, heb de krimpkous, heb een halve meter genomen. Dan hebben we zeker genoeg. Dat kost jullie elk het ongelooflijke bedrag van €1..

;)

Bovenaan Onderaan