Automatisch de kofferklep openen

job_sande

Nieuw lid
ik zou het ook wel willen, maar heb een Octavia HB. Nog niet gezien dat het daar gelukt it. Lijkt ook niet te kunnen. Als ik de knop voor de achterklep indruk op de sleutel, gaat ie wel open, maar altijd moet je nog met de hand de achterklep echt 'open' doen, je hoort dan ook pas de echte vergrendeling als het waren.

Ik heb wel interesse zit alleen nu nog 2 weken op vakantie. Maar voor mij mag je ze wel bestellen heb een o2 van 2005 ga er vanuit dat et past

Vanenkelen

Forumguru
Ik heb wel interesse zit alleen nu nog 2 weken op vakantie. Maar voor mij mag je ze wel bestellen heb een o2 van 2005 ga er vanuit dat et past
Oké, ik wacht nog tot het weekend. Mocht er nog iemand anders behoefte hebben dan kan hij/zij aanhaken en anders bestel ik voor ons tweeen een setje veren.

edit: Oh ja, ben natuurlijk niet te beroerd om voor een Superb of Hatchback ook een setje te bestellen, maar dan moet je me exact vertellen wat je wil hebben en natuurlijk volledig op eigen risico. Voor zover ik het op het forum heb kunnen vinden zie ik alleen goede beschrijvingen voor de O2 Combi...

Laatst bewerkt:
Oké, ik wacht nog tot het weekend. Mocht er nog iemand anders behoefte hebben dan kan hij/zij aanhaken en anders bestel ik voor ons tweeen een setje veren.

edit: Oh ja, ben natuurlijk niet te beroerd om voor een Superb of Hatchback ook een setje te bestellen, maar dan moet je me exact vertellen wat je wil hebben en natuurlijk volledig op eigen risico. Voor zover ik het op het forum heb kunnen vinden zie ik alleen goede beschrijvingen voor de O2 Combi...

Ik doe graag mee voor een setje. Ik woon in Waddinxveen, dus dat is aardig tussen Rotterdam en Utrecht in. Ik heb een Octavia 2 Combi.

Vanenkelen

Forumguru
Prima, drie setjes voorlopig!

Even wat anders... Ik realiseer me net dat mijn aanbod om mee te delen in de verzendkosten na de bestelling (als ergens afspreken in de buurt van Rotterdam - Utrecht niet lukt) niet zo handig is voor mijzelf... ;). Des te meer mensen er mee doen, des te vaker ik de helft van die verzendkosten zou moeten betalen :banghead:. Dus dat aanbod trek ik bij deze weer in. :pardon:

@flexuss, als afspreken met jou niet lukt dan regelen we het alsnog zo (belofte maakt schuld), maar voor iedere nieuwe aanmelding geldt: Ik bestel ze graag, maar voor de overdracht graag ophalen/afspreken op de lijn Rotterdam-Utrecht, of zelf de verzendkosten betalen...

Lijkt me goed. Heb je wat gevens hebt kun je die dan sturen bankrekening nr enz. Waar kan ik mijn gegevens naar sturen of regelen we alles wanneer ik terug ben van vakantie lijkt mij wel zo fijn dat is over anderhalve week

Vanenkelen

Forumguru
Ik ben van plan dit weekend te bestellen, dan doe ik via DM aan de betrokkenen wel een voorstel hoe we eea financieel en logistiek kunnen regelen... ;)

Kiswum

Forumguru
Wat ik hier op het forum heb begrepen is dat het inderdaad niet gaat werken op een HB, erg jammer eigenlijk. Ik had er ook graag 1 gewild.

Wilko

Senior Member
Ik ben niet technisch onderlegd maar er zou toch een manier moeten zijn om het ook op een HB te laten werken.

Ben ik helemaal met je eens: Ik vermoed dat de lengte van de veren hier de beperkende factor is.
Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om die in te korten. Als ze langer moeten zijn dan degene in de Combi dan wordt het even goed zoeken naar wat er dan wel past.

Joske

Forumguru
Zijn er nog mensen die stempelveren willen/zouden bestellen bij Alcomex? En die ook naar de meeting komen in Varssevelde?

De totaalkosten lopen nogal op, omdat je minstens om €20 moet bestellen. Ik zou er anders willen bestellen, zijn er gegadigden?

Vanenkelen

Forumguru
Zijn er nog mensen die stempelveren willen/zouden bestellen bij Alcomex? En die ook naar de meeting komen in Varssevelde?

De totaalkosten lopen nogal op, omdat je minstens om €20 moet bestellen. Ik zou er anders willen bestellen, zijn er gegadigden?

Zie zes berichten hoger... :D

Ik ben van plan dit weekend te bestellen, dan doe ik via DM aan de betrokkenen wel een voorstel hoe we eea financieel en logistiek kunnen regelen... ;)

Ik wil dus dit weekend al drie setjes bestellen (voor mijzelf, voor skodaad en flexuss), een vierde setje kan daar ook wel bij. En ik kom ook naar de meeting in Varsseveld.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
@Vanenkelen
ohh! ideaal! :D

dat zou inderdaad super zijn!

zou je ze op tijd hebben dan?

(had het gehele topic doorgelezen, maar dat over Varssevelde zie ik dan NET niet passeren :banghead:)

Joske

Forumguru
Betaal je via Ideal? dat gaat sneller zeker dan?
Zal ondertussen Alcomex een mailtje sturen met vraag hoeveel ze op voorraad hebben van de stempelveren. :jaja:

EdK

Forumguru
Zal ondertussen Alcomex een mailtje sturen met vraag hoeveel ze op voorraad hebben van de stempelveren. :jaja:

Antwoord: Geen enkele set meer, ze gaan de laatste tijd als broodjes terwijl ze eerst jaren stof gehapt hebben

EdK

Forumguru
Laat het liefste er maar af hoor !!
Prefereer het wel als dames dit tegen me zeggen, maar .............

Bovenaan Onderaan