Automatisch de kofferklep openen

Joske

Forumguru
Het visje heeft nu wel gebeten.. maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag Edje..
:deuk:

EdK

Forumguru
welke van je vele vragen ?

Enne als edje voor je staat kun je onder ze benen doorlopen hoor en zonder te bukken

Vanenkelen

Forumguru
Betaal je via Ideal? dat gaat sneller zeker dan?
Zal ondertussen Alcomex een mailtje sturen met vraag hoeveel ze op voorraad hebben van de stempelveren. :jaja:
Had dezelfde gedachte. Heb Alcomex net gemaild met de vraag, maar als ik Ed mag geloven komt daar een negatief antwoord op....

EdK

Forumguru
prijzen benne excl 21% btw
en kunt betalen met ideal en particulieren kunnen er ook terecht

doe maar via webshop een fake bestelling van iets en ga daarna naar je winkelmand
kijk dan bij I van info bij bedrijfsnaam, zie je staan dat particulieren deze niet hoeven in te vullen

Vanenkelen

Forumguru
Sciroccofrank, komt voor elkaar. Ik zal een setje voor je meebestellen. Nu de groep groeit ga ik even nadenken over de financiële afwikkeling. Voor een paar mensen voorschieten is het probleem (en het risico niet), maar nu de groep gestaag groeit is het wel zo fijn als er geen verrassingen achteraf komen. Ik laat het nog even weten.

Aangezien het nu belangrijk wordt dat ik de veren in huis heb voor de meeting volgende week zaterdag ga ik denk ik morgenavond al bestellen. Voor diegene die nog mee willen doen, houdt daar rekening mee.

Vooralsnog hebben de volgende personen zich aangemeld (ook in deze volgorde):

1. Mijzelf
2. @flexuss
3. @skodaad
4. @Joske
5. @Sciroccofrank

Ik heb vandaag gemaild met de vraag of ze nog 4-5 sets op voorraad hadden en dat was geen probleem. Ik ga er maar van uit dat een paar sets meer ook geen probleem moet zijn , maar mochten zich er nog meer mensen zich aanmelden dan kan ik niet garanderen dat het lukt.

Vanenkelen

Forumguru
Aangezien het aantal deelnemers groeit, nog even een aanvulling op hoe ik dit graag wil regelen.

- Ik bestel de sets veren donderdagavond 19 september om 20u. Aanmelden kan in dit topic.
- Ik laat nog weten hoe ik de financiële afwikkeling graag zou willen. Reken op €17,00 per setje.
- Afspreken/ophalen van je setje kan op de lijn Rotterdam (mijn woonplaats) - Utrecht (mijn werkadres), of volgende week zaterdag in Varsseveld.
- Lukt dat niet en moet ik ze naar je verzenden met de post dan betaal jij de extra verzendkosten (€6,50 volgens mij).

Laatst bewerkt:

Vanenkelen

Forumguru
Ik weet niet of ik het op dat moment zelf al gedaan heb.... Maar anders is dat een mooie klus om tijdens de meeting met elkaar te doen. Echt moeilijk schijnt het niet te zijn, maar hier en daar moet je even wat handigheid hebben in het losschroeven van de gasveren van je achterklep (en het omhooghouden van je achterklep).

Bovenaan Onderaan