Automatisch de kofferklep openen

Joske

Forumguru
En nu nog even gelijk on-topic ;)

Vergeet de oproep van @Vanenkelen niet, vanavond voor 20u dient de bestelling doorgegeven te zijn, indien je stempelveertjes wenst mee te bestellen! (mini groupsbuy) ;)

Kan gerust op de meeting geInstalleerd worden, dus voor de twijfelaars die ook naar de meeting komen en een O2 combi hebben. Dit is je kans ;)

Vanenkelen

Forumguru
Zojuist per mail de orderbevestiging van Alcomex gekregen. Met daarin de opmerking: "verzenddatum 20-09-2013".

:thumbsup:

Als ze ze inderdaad vandaag nog versturen, dan zullen ze morgen en anders maandag/dinsdag bij mij binnen zijn.

Vanenkelen

Forumguru
Dat is snel,
dat lijkt Alcomex wel....!

ame6uqas.jpg
amyhare9.jpg

Laatst bewerkt:

Luke

Forumguru
Lollig topic, hierzo.. :jaja:
Veel plezier met de veertjes. Werken bij mij nog altijd zonder problemen, en kijk eens hoe netjes Rem82sch dat heeft gedaan :thumbsup:.
En inderdaad, 'k vind de kleur ook fijn! (maar de nieuwe Skoda's zouden misschien zwarte veren moeten hebben sinds het nieuwe logo)
DSC_0122.jpg

Vanenkelen

Forumguru
Met de meeste personen is het afronden van de bestelactie al gelukt (of lukt dat morgen), maar @skodaad ik krijg je niet te pakken via DM. Zou je nog even willen reageren hoe wij het overdragen van de veren kunnen regelen?

Bovenaan Onderaan