Blackokkie2
Forumguru
Dan zullen je veren nog goed zijn denk ik. bij de mijne waren ze ruim 6 jaar en ging de klep no open bij warm weer. Anders bestel je 2 setjes(minimum bestelling) en probeer je die tweede set hier te verkopen.
Ga ik regelen, dank alvast voor je aanbod! Wat voor maat krimpkousjes moet ik hebben en haal ik die gewoon bij de bouwmarkt?Veertjes heb ik niet meer voor je, maar als je ze in Nuenen hebt, help ik je wel even met monteren. Moet je ook voor krimpkous, een theedoek, kleine schroevendraaier en twee waterpomp tangen zorgen. :-)
Dan zullen je veren nog goed zijn denk ik. bij de mijne waren ze ruim 6 jaar en ging de klep no open bij warm weer. Anders bestel je 2 setjes(minimum bestelling) en probeer je die tweede set hier te verkopen.
Krimpkous heb je wel nodig anders stuiteren de veren heen en weer op je demper. Met de krimpkous zet je ze vast.Edit: heb 'm al uit een eerdere post van @Blackokkie2 :
"De stempelveren zijn te bestellen bij Alcomex artikel.nr ST11540"
Een vriend van me heeft een zwarte spuitbus dus ik ga ff bij hem langs zodra ik ze binnen heb. Hoef ik ook geen krimpkous te halen.
Aangezien er veel mensen vragen over hebben.
Heb ik een filmpje/werkinstructie gemaakt voor het semi-automatich openen van de kofferklep,
van een SKODA OCTAVIA COMBI
De stempelveren zijn te bestellen bij Alcomex artikel.nr ST11540
Als de gasveren ouder zijn dan kunnen ze hun kracht verliezen,
in dat geval kunnen de gasveren gewisseld worden voor Seat Exeo gasveren.
Deze zijn te bestellen bij Winparts onder artikel.nr 126856.
Nee volgens mij niet...Zijn deze veren ook voor andere modellen Škoda te gebruiken?