In typische mij stijl is er weer vanalles mis.
- begon dus met de maten van de poten, netjes opgelost door Crauwels, die echt topservice leveren. Koste me wel extra
- auto stond laag ingesteld, maar uitlijnen lukte maar niet binnen de keuring marges, kwamen steeds afwijkende camber cijfers op, heb de papieren gezien, en inderdaad bijna alles int rood.
- ze hebben dus de auto uitgelijnd op normale hoogte, zo staat hij nu ook, om naar de keuring te rijden, moet hem na de keuring dan maar zelf laag zetten zoals ik hem wil, nog nooit gedaan en ik heb geen laagkrik, word dus nog wat.
- het ergste dan, de set mist de Goca attesten, moet ik nu contant voor opnemen met de verkoper van de set, maar gezien de problemen met de poten, gok ik dat die er ook wel niet bij zullen zijn. "Alle" benodigde attesten zaten erbij, in een verzegelde envelop natuurlijk, goedgelovig ( of DOM ) zoals ik ben dat natuurlijk niet nagezien.
- indien de attesten er niet zijn, wat wel zo zal zijn, moet ik 80 euro bijbetalen voor de nodige attesten.
- dan pas kan ik op deze mottige hoogte naar de keuring.
- dan pas kan ik hem zetten zoals ik wil, maar moet ik hem WEER laten uitlijnen.
Heb er nu eigenlijk totaal geen zin meer in, en koop me binnenkort een dikke SUV met een dikke middelvinger naar alles en iedereen op de raam geplakt. En ik kan me de reacties hier al voorstellen, zal wel met gelachen worden, en terecht!