Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Ben wel benieuwd naar het geheel , zeker in combinatie met de nieuwe velgen. Nu vind ik bepaalde stukken enorm geslaagd en andere delen minder. Kan mss zijn dat in het geheel die mindere delen wel goed uitkomen.

JeSko

Forumguru
Dat vind ik zelf ook @leon-cupra , bepaalde stukken vind ik mega dik, andere mwoah... Maar dat heb je met het uit de hand tekenen en wrappen van zo'n auto, sommige zaken komen mooier uit dan anderen, ik kan nadien nog altijd zaken tweaken en aanpassen, ik hoef gewoon de folie aan inkoop te bestellen en ik trek mijn plan al redelijk goed, dat is het voordeel van een wrap, het kan er ook weer af als je iets heel anders wilt :)

Thanx makker @Kanerr :cheers:

Tees

Donateur
De neus vind ik heel erg mooi! De zijkant aan de voorkant wat te veel zwart idd (of te weinig wit ;)), ik vind dat samenspel van blauw, wit en zwart wel mooi.
Maar al met al heel mooi geworden voor Jefrey

JeSko

Forumguru
Ik moet er zelf ook nog aan wennen. Ergens denk ik dat ik het wit snel ga missen, maar dat zien we wel, denk niet dat ik in de toekomst m'n auto's nog ga wrappen, gewoon velgen verlaging klaar.

Tees

Donateur
Over velgen gesproken, die bronzen kunnen natuurlijk écht niet meer nu ;)
Wanneer komen de 20" helderblauwe velgen eronder?

Tees

Donateur
Iets in deze kleurstelling zou zomaar eens mooi kunnen zijn :pieker:
91cc527fdd2b65100e75e7332d4abb8b.jpg

EdK

Forumguru
Toen ik de foto's zag moest ik als eerste denken......... die @JeSko kan wel oorlogsschepen gaan wrappen....:D
Vind ik het lelijk ? Nee die vorige tekstwrap vond ik afschuwlijk....
Dit kan ik wel waarderen.
Zou ik het zelf doen ?? Nooit never !!

Maar goed dat is niet relevant, jij moet het mooi vinden en mag aannemen dat je dat vind !
En dat is het belangrijkst.....

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd hoe de andere flank er uit ziet Jefrey, en ook van de neus zou ik vanaf ooghoogte wel eens een beeld willen zien. Ik vind het wel iets hebben, maar zou zelf een heel ander patroon kiezen in plaats van 'hoekige camouflage', de kleurencombinatie kan ik wel waarderen.

JeSko

Forumguru
Andere flank is hetzelfde @Cordoba , we hebben telkens een vorm gemaakt en deze als mal genomen in spiegelbeeld. Ik weet zelf ook niet of ik er wel blij met ben, heb een gevoel dat het er wel eens snel af kan liggen en hem gewoon clean wit ga rijden. Ik had gehoopt op een wow effect zoals bij de Cactus, die auto staat er echt stoer mee, op de Superb weet ik het zo goed niet.

Tees

Donateur
Ik zou t wel een stap terug vinden hoor, als je weer 'gewoon wit' gaat rijden. Dan heb je toch niet zo'n heel bijzonder Sup, op de verlaging en wielen na. Nu heb je wel een bijzonder iets, en als ik het zo inschat was dat ook wel waar je naar op zoek was?

Okki

Donateur
Ik vind het gedurfd en apart. In ieder geval iets unieks. Lijkt wel een beetje op de BMW motorsport kwa design. Mooie frisse kleuren. Toch geïnspireerd op deze? 5c35a6a8902759000139d6a7.jpg

JeSko

Forumguru
Ik ga het nog bekijken @Tees , het moet vooral echt goed voelen en dat heb ik nu nog niet als ik naar de auto kijk, de tekening was ook geïnspireerd op een A6 avant en die heeft scherpere lijnen, nu valt het me gewoon tegen.

@Okki

Neen deze had ik nog niet gezien.

Cars076

Forumguru
Ik vind de gehele wrap mooi :rockon:, maar zeer zeker de voorzijde.
Juist de hoeveelheid zwart maakt het (Naar mijn smaak )juist iets anders.
Nu is het een gewrapte auto , anders zou het een witte zijn met wrap er op.( Naar mijn bescheiden mening :tegek:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan