Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Onder andere @leon-cupra ;) we moeten bezig blijven anders ga ik een andere auto willen en dat is nog kostelijker :deuk:

Effe off-topic, wat een gedoe is het om smileys en foto's in het groot toe te voegen met het nieuwe forum --'

leon-cupra

Forumguru
kostelijker .. is te zien wat je doet hé. Zijn er die mods doen die een stuk meer kosten dan een opleg voor een andere wagen.

Ben zelf ook aan het nadenken over wat personaliseren van de P maar ondanks dat het niet al te dure mods zijn , vind ik het “waste of money” :arghh:

Ps idd emoticons toevoegen is idd enorm omslachtig geworden :nono:

JeSko

Forumguru
Mijn mods kosten niet zoveel, doe alles op een strikt budget he, tweedehands velgen ( niet iedereen wilt dat overigens ), buitenkansje schroefset, wrap aan inkoopprijs etc etc, denk dat je mijn totale mods zonder de voordelen al snel 60-70% duurder mag tellen. Maatje van me heeft al 15.000 gespendeerd aan zijn Civic in 3 jaar, ik misschien 2000 aan mijn Skoda in 3 jaar.

Zo'n Porsche heeft imo niks nodig, maar misschien setje velgen om hem apart te zetten? Dat is wel dik en kan bij herverkoop ook weer dat extra's geven?

leon-cupra

Forumguru
In het modden kan je idd heel ver gaan. Mijn broer is zo iemand die daar vroeger ook veel geld aan kon geven. Sinds aankoop huisje en gezin is het ook al anders. Setje velgen bij hem was al snel +2000€ maja waren dan dikke BBS velgen of OZ velgen. Voordeel daarvan is dat je tweedehands quasi er niet aan verliest. Heeft vorige week zijn OZ velgen voor 100€ minder dan nieuwprijs verkocht.

Bij de P dacht ik gewoon zo een sticker op de zijkant (toont redelijk “sober” langs de zijkant) en eventueel de achterruiten en die kleine zijrampjes tinten. Had ook al eens gezien naar een short shifter. Nu zit er zo een knoert van een schakelpook. Met een short shifter is die een stuk kleiner. Allemaal geen dure mods .. maar vind het “zuur” geld :pardon:

Sticker dacht aan zoiets maar vind dan persoonlijk er nog eens Porsche op vermelden een beetje dikke-nekkerig overkomen.
307EA652-1BFC-4AE2-99A5-53C77944FE72.jpeg

leon-cupra

Forumguru
Zo'n Porsche heeft imo niks nodig, maar misschien setje velgen om hem apart te zetten? Dat is wel dik en kan bij herverkoop ook weer dat extra's geven?
Zit al een knap setje 20” velgen op. En een setje voor een Cayman zal al snel een paar 1000 zijn .. zit al in het extra budget voor de opleg :pardon:
A9277A91-D628-4B98-B0E1-940784AED079.jpeg

Als bon definitief getekend is zal ik een nieuw topic maken .. ben weer topics aan het kapen met de Porsche … mijn excuses ;)

JeSko

Forumguru
Ik begon er zelf over in mijn topic dus no worries. Sticker vind ik best subtiel, mag zeker op een Porsche je ziet zo'n sticker wel vaker op Porsche's. Shortshifter is echt geen weggegooid geld, zeker op zo'n auto gaat dan een waar genot zijn hoor, ruiten tinten kost weinig maar doet veel, ook voor herverkoop. Velgen zijn idd al dik kan je lekker zo laten idd :jaja:

leon-cupra

Forumguru
Vind zo een sticker beetje het sobere doorbreken. Zo mss dan eerder zoeken naar sticker met “718” of “Cayman” op. Niet zozeer met porsche.

Short shifter is enkel de lengte van de pook die inkort. Aan het schakelen verandert er eigenlijk niets. Gevoel zou wel iets anders zijn en de looks uiteraard wel beter. Alleen nog niemand gevonden die dit in Eu verkoopt. US zijn er meerdere.
Origineel :
6C724698-DEFE-45B6-85DC-45B8331D983F.jpeg
Short shifter
5887DABF-FEE7-4EC6-99B7-93B70A0BD00A.jpeg

Beetje handige Harrie (ik niet dus) kan dit ook heel gemakkelijk veranderen.

Ramen tinten … mag dan zeker niet heel donker zijn, zoals deze is het niet mooi.
2C41EAA3-DA70-4792-8163-040BECD3C771.jpeg

EdK

Forumguru
Alle namen en stikkers zouden er bij mij afgaan....
Een echte kenner ziet echt wel dat er een VAG wagen naast hem staat.
En de niet kenner.................. ach zit je niet op te wachten of ze moet blond zijn...:koffie:

Okki

Donateur
vind ik het nog mottiger gadver zeg

ik weet niet wat mottiger is, maar zoals eerder gezegd, alleen het teveel aan zwart (bij achterklep) detoneerd iets.

Maar ja, het zonnetje schijnt, dus die folie kan je er zo aftrekken.
Probeer anders eerst het zwarte er alleen te halen en kijken hoe het dan staat..

Okki

Donateur
Haha, was het maar zo'n feest. Mijn vrouw en dochter vinden het wel een mooie auto en voor in die kleur. Maar ja € 40.000 is best geld en moet ik er denk ik € 30.000 bijleggen en dat is dan 50% meer dan ik 5 jaar geleden voor m'n huidige auto heb betaald.

Maar dromen mag altijd toch?

Misschien m'n achterspoiler en spiegelkappen en keer zwart laten wrappen.

leon-cupra

Forumguru
@Okki , je hebt dan tenmiste een vrouw en dochter die enthousiast zijn. De van mij … as cold as ice … zo stonden ze gisteren naast de wagen …

JeSko

Forumguru
@Okki

40.000 is best geld ja, kan het ook niet hoor zonder hulp van de KBC ;) 8 jaar geleden een nieuwe Superb met bijna alle opties 26.000 in België, inflatie :yeehaa:

leon-cupra

Forumguru
@Okki

40.000 is best geld ja, kan het ook niet hoor zonder hulp van de KBC ;)
Crelan moet mij hier ook helpen ze … centjes liggen niet meer onder de matras .. moet hen ook vragen om mij een cheque uit te schrijven.

En waar je echt op doelt : prioriteiten stellen, verstandig sparen, opbouwen en een wagen van 40k ligt in het bereik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan