Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Gisteren al een hoop folie verwijderd, zit enkel nog met de spatborden, die zijn te zwart, maar het zwart zit met een naadje deels onder de andere kleuren folie, wat lastig verwijderen word, koffer moet ik ook hertekenen nu, misschien gewoon wit laten zodat het lijkt alsof de auto richting achteren toe compleet anders word, en het dak word denk ik terug gewoon wit, dit is het niet.

Zo staat ie nu even. Ander velgen gaan ook nog veel doen, en dan is het wel mooi geweest met de Sup, ik ben rustig aan het kijken naar een goedkoop hobby auto'tje dat in men garage past, hopelijk heb ik daar binnenkort wat centjes voor gespaard.

20220306_155557_copy_1240x2620.jpg

20220306_190842_copy_3024x1431.jpg

20220306_190854_copy_3024x1431.jpg

Cordoba

Forumguru
In het halfdonker lastig te beoordelen, maar ik heb nu de indruk als je tussen achterwielen en achterlichten nog een paar kleinere kleurvlakken (grijs en/of blauw) toevoegt, dat je ontwerp alsnog aardig geslaagd is. Ook in de buurt van het logo op de achterklep nog wat folie en het is een aardig geheel geworden.

leon-cupra

Forumguru
Ik zou een hobbywagen niet doen. Je rijdt nu al weinig met jouw wagens. Als je er 3 hebt , staan er 3 quasi stil. Verkoop dan de Superb en koop iets dik (vb je “droom” BMW). Heb je dan alle dagen geniet van. En desnoods kan je aan die wagen ook nog aan modden.

leon-cupra

Forumguru
ideaal ook voor zijn vrouwtje: compact maar toch ruim, genoeg kofferruimte voor boodschappen , de kids kunnen vanachter , ze gaat sneller thuis zijn , … wat moet ze nog meer hebben :arghh:

En met hulp van KBC kan hij de M2 betalen :D

Zie nergens een obstakel :D

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Bwah een Golf 2 of 3 ligt niet op men tenen, ik wil gewoon wat knutselen, O platen erop en goedkoop in het weekend rijden. Ik ben te dol op mijne Superb om hem weg te doen voor een BMW, met een BMW rijden ze allemaal al, je ziet ook niets anders dan BMW op de meetings, dan rijd ik liever goedkoper door met een auto die je veel minder vaak ziet, krijg daar trouwens vaak complimenten over en ben elke dag nog enorm blij met m'n Skodatje :)

A5 sportback was het maar waar, die valt langzaam wel echt af, wil tot 15.000 gaan maar met de huidige prijzen heb je dan ofwel een Diesel, ofwel een TSI van de vroegere periode (probleem blokken) ofwel hebben ze allerlei opties niet aan boord zoals zetelverwarming, en het mag ook geen automaat zijn (80% is automatisch). Mijn vrouw zei laatst ook dat ze uiteindelijk liever iets formaat Cactus had naast de gigantische superb, lekker makkelijk manoeuvreren aan de schoolpoort of de Delhaize, dat snap ik wel want wat ben je met nog zo'n grote sloep, de Cactus is een handig gooi en smijt auto'tje, dat willen we behouden. Komt nog eens bij dat mijn verzekering met een A5 enorm hoog word, ze hebben vaak tussen de 160-220 pk en dan ga ik voor een tweede auto, want dat is het dan, dubbel zoveel verzekering betalen als voor de Superb.

Nee het zal eerder een A3, A1 sportback, Golf, Polo, Leon, etc etc worden, dat genre.

En met hoe duur het leven geworden is de laatste maanden, we willen ook niet verder springen dan we maar aankunnen.

leon-cupra

Forumguru
Ik zou het niet doen .. desnoods hele dikke mods op de Superb. Maja dat is hoe ik het zou doen. Denk ook dat een deftige golf 2 - 3 ook al redelijk aan de prijs is of je moet een opknappertje komen. Mijn broer heeft jaren geleden een golf 2 gti gehad. Een restauratieproject. Uiteindelijk terug weg gedaan door tijdsgebrek en moeilijk aan vervangstukken te geraken.

Uit dat rijtje zou ik voor een Leon gaan. De Audi ga je nog altijd voor de 4 ringen betalen. Leon rijdt ook een beetje strakker dan een Golf. Golf heeft wel een iets mooiere afwerking dan de Leon.

JeSko

Forumguru
Het zwart van het dak gehaald, al pak beter, die voorste spatborden blijven me echter dwarszitten. Beide konden wel een wasbeurt gebruiken, staan weer proper.

20220309_162554_copy_3024x1431.jpg

20220309_163721_copy_3024x1431.jpg

JeSko

Forumguru
Klopt Leon, conclusie is echter dat hij gewoon wit het mooiste was, de wrap voegt niets toe qua looks, enkel verwarring, bij de Cactus bracht het de auto naar een ander niveau, het zette hem apart en het is nog vrij mooi ook ( goed das smaak ) , maar de Superb had beter gewoon wit gebleven, mooi velgje er weer onder en desnoods wat raamstickers en klaar.

leon-cupra

Forumguru
Bwaaa, de wrap kan ook knap zijn mits wat aanpassingen. Het is natuurlijk een bepaalde stijl van tunen. Ikzelf zou het op mijn wagen nooit doen, maar kan het wel appreciëren bij een andere wagen.
Pas gewoon die zwarte delen aan en jouw mening kan mss dan al veranderen ;)

JeSko

Forumguru
Nog eens gewassen, snel erover met de hd. En wat foto's van de achterkant ook genomen, die had ik nog niet getoond. Het zwart vooraan heb ik bekeken en dat gaat er moeilijk af zonder andere folie te beschadigen, nu was het idee om met gesneden wrapfolie eventueel wat witte accenten daar aan te brengen, cijfers, letters, zoiets, aangezien er toch nog meer race livery stijl belletering op moet komen. De Q-wrapz sticker moet er ook nog op, deze zal hopelijk de leegte in het midden van de auto wat breken, en op de achterste ruit moeten nog wat witte stickers komen. Blijkbaar vinden mensen de wrap mooier dan wat ik er zelf van vind, krijg o.a. op Instagram niets dan lof, of ik heb slechte smaak of ik maak me te druk. Andere velgen gaan ook nog komen, hopelijk voor de zomer.

20220312_174016 (1)_copy_3024x1431.jpg

20220312_174028_copy_3024x1431.jpg

20220312_174037_copy_1431x3024.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan