Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Jefrey, is het een optie (ik heb geen verstand van wrappen) om op het voorscherm nog een strook grijs te doen tussen koplamp en voorwiel (als een soort streep, eventueel wat onregelmatiger vorm), zodat je het zwarte vlak breekt? Ik begrijp dat simpel een stuk zwarte folie weg halen niet zo simpel is, maar misschien dat extra folie er overheen het ook oplost.

MarcoO2

Forumguru
Jefrey, is het een optie (ik heb geen verstand van wrappen) om op het voorscherm nog een strook grijs te doen tussen koplamp en voorwiel (als een soort streep, eventueel wat onregelmatiger vorm), zodat je het zwarte vlak breekt? Ik begrijp dat simpel een stuk zwarte folie weg halen niet zo simpel is, maar misschien dat extra folie er overheen het ook oplost.
Dat is toch letterlijk wat Jeffrey zelf schrijft?
nu was het idee om met gesneden wrapfolie eventueel wat witte accenten daar aan te brengen, cijfers, letters, zoiets,

s-line

Forumguru
Wat kleine kleuren erbij op het zwart en dan ff lekker zo laten. Andere velgen en wat lager…..

Bijlagen

• 0553E8D6-01EE-449D-97DE-A01C5C4BC9DA.jpeg
    0553E8D6-01EE-449D-97DE-A01C5C4BC9DA.jpeg
    670,5 KB · Weergaven: 29

JeSko

Forumguru
Ziet er goed uit zo @Cordoba ! Het zwart moet gewoon gebroken worden is me nu wel duidelijk geworden met jouw bewerking, dat is al meteen een stuk knapper!

Nog lager @s-line gaat dat wel met deze set? Ik dacht dat ie al op het laagste stond, andere velgen komen er zowiezo :D

JeSko

Forumguru
Moet nog wat aangepast worden @Tees maar de positieve feedback is nu al waanzinnig, snappen wie snappen kan :maakmegek: maar nee hij is nog niet zoals ik hem echt wil ;)

EdK

Forumguru
Tsja het zat toch tussen je oren dat je t niet mooi vond en weer helemaallllllllllllllll naar wit wou.....

Soms moet je het even laten indalen...... net zoals met je balletjes toendertijd....:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan