Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Haha dat is Leon niett, toevallig weet ik wie die gevlekte ster is ja, haha :D

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Interieur kon wel eens wat liefde gebruiken, morgen nog stofzuigen en het is weer netjes. Enkele puntjes met colourlock bijgewerkt, waaronder het stuurwiel. En met de detailer door de cockpit gegaan. Interieur is niet nieuw meer, maar voor een auto die in mei 8 jaar word mag het er zeker nog zijn. Enkel nog eens kijken hoe ik die vreemde vlekken van de handgreep/elleboog paneel kan verwijderen, dat plastic lijkt echt heel de tijd wit aan te slaan, wat niet mooi is.

20220422_110141_copy_3456x1638.jpg

Hopelijk zit het weer morgen mee, dan ga ik zelf weer wat wrappen aan de Superb :D

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Net wat geknutseld, zonneband geplakt ( komt nog belettering op ) en het witte gedeelte achter de voorste wielen blauw gemaakt, het overheersende zwart vooraan word binnenkort aangepast, en m'n maatje heeft vorige week zijn logo geplakt.

Knifeless tape voor de zonneband

20220423_140252_copy_3024x1431.jpg

Et voila

20220423_154713.jpg

Wit bedekt met blauw, ook hier met knifeless tape gedaan, wel effe denken welke je nu eerst gelegd hebt, en dus laatst er onder uit mag trekken ;)

20220423_152034_copy_1431x3024.jpg

Beter :)

2022-04-23__16.28.36.jpg

20220423_154032.jpg

Ohja en een raamsticker, was weer ens tijd voor wat anders ;)

20220423_160302.jpg

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Knifeless tape is een soort tape die je aanbrengt op de lak of raam, deze tape bestaat uit twee groene tape zijden die tegen elkaar plakken, daar tussen zit een scherpe draad geklemd. Wat je daarmee doet is snijden zonder op de lak te hoeven snijden met een mes, dit is ideaal om vormen te bekomen of om rechte lijnen te maken, maar je kan er ook met wat handigheid bochten en cirkels met maken. Men plakt daarna de wrapfolie over de aangebrachte tape, je moet altijd zorgen dat je een voldoende lang eindje hebt dat onder de wrapfolie onderuit steekt, wanneer je dit eindje omhoogtrekt leg je op het uiteinde je vinger, waarna je met een kleine ruk de scherpe draad tussen de twee stukjes tape uit trekt, nu kan je met de draad op te heffen mooi je folie snijden. Je hebt ook knifeless tape die breder is, waardoor er 2-3 of meerdere snijkoordjes in zitten, dit kan je gebruiken om een perfecte striping te maken bv zonder te veel enkele knifeless tape te gebruiken, het spul is namelijk nogal duur.

Driedubbele

416EmwUBCdL._SR600,315_PIWhiteStrip,BottomLeft,0,35_SCLZZZZZZZ_FMpng_BG255,255,255.png

Enkele

550x325.jpg

Beelden leggen het makkelijker uit dan dat ik het op tekst kan zetten voor je :)

JeSko

Forumguru
@Okki

Ja die zit er al lang op, ben destijds moeten uitwijken voor een kleine auto die zich onnodig breed maakte en op een borduur geschraapt. Ga er niets meer aan doen want ik wil toch een ander setje, wanneer dat komt zien we nog wel, eerst terug wat sparen.

Fmoon

Forumguru
Heb je die zonneband op de buitenkant geplakt of lijkt dat zo? Ik heb het een paar jaar geleden ook laten doen (aan de binnenkant) en iets lager, ben er wel erg blij mee.

JeSko

Forumguru
Op de buitenkant inderdaad @Fmoon :) wou hem ook lager maar keuring kan dan moeilijk doen, en ik vrees dat hij dan de sensoren achter de spiegel belemmert.

Eltjo

Forumguru
Weer er iets bijgeleerd; knifeless tape en borduur =stoep(rand?). Wel grappig dat sommige woorden net anders zijn.
Borduren ken ik alleen maar van handwerk, kruissteekjes maken.
Jaren geleden vroegen we de weg in België dichtbij de klant. De man zei toen over het adres wat we noemden “Daar zijn de burelen”. Mijn collega verstond “Daar zijn de bordelen.”

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan