Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
Dit is bij de abarth van mijn zoon, maar ik vind zelf geel alleen mooi achter een zwarte velg.
En eigenlijk ook alleen mooi op grote remklauwen, anders word het snel een ielig gezicht

Bijlagen

• A3676247-9DE6-4A55-8BC2-EEBD7CB15A09.jpeg
    A3676247-9DE6-4A55-8BC2-EEBD7CB15A09.jpeg
    336,4 KB · Weergaven: 21

JeSko

Forumguru
Ja das ook een beetje mijn twijfel, het zijn maar kleine remklauwen, op grotere zijn kleurtjes vaak knapper.

JeSko

Forumguru
Zonnebandje heeft er twee dagen op gezeten, toch een bezoekje gebracht aan men maatje en die heeft samen met mij een echt mooie zonneband geplakt :) satijnzwarte band met zwart glanzende letters (Q-Wrapz in cursief) er op gedrukt, ik vind hem schitterend, soms mag het ook subtiel ;) . Laat de zon nu maar schijnen :cool:

20220426_175154_copy_3024x1431.jpg

20220426_172744_copy_3024x1431.jpg

JeSko

Forumguru
@s-line

Ja klopt weer buitenkant, ik zit zo laag in men zit dat ik er gewoon onderdoor kijk hoor, zo hoog is ie niet, 10 cm in het midden en 15 naar de zijkanten, ivm de sensoren achter m'n ruit, wou hem lmnog wat lager maar dat ging dus niet.

Tees

Donateur
Stylish hoor Jefrey! Ik heb zelf helemáál niets met een zonneband, maar dat heeft ook veel te maken met dat ik 1.97m ben. Dan wíl je helemaal geen zonneband, ik zie nu soms hoog-hangende stoplichten al lastig. En ik vind die groene kleur die ze vaak hebben ook niet echt prettig.

JeSko

Forumguru
@Tees

Ja dan word het lastig, moest ik zo groot zijn ik zou denk ik niet kunnen leven met een gewone auto, ik zou dan eerder een Caddy ofzo kopen, mijn beste jeugdvriend is ook 1.95 en die moet niets anders hebben dan auto's type Caddy, Transporter, met een hoog plafond en een redelijk rechte voorruit, mijn broer is ook 1.90 en die krijgt het benauwd in gewone auto's, die rijd dan ook het allerliefst met zijn Ford Transit.

Tees

Donateur
Ik overleef prima in de Octavia hoor! Voorheen de Fabia was ook best te doen, maar de Octavia is wel een ander niveau natuurlijk.
@Okki zo erg vind ik t ook weer niet, ik plak bovendien niet graag iets op de voorruit in het zicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan