Stickers geplakt en de laadzone terug beschermt
Eerst knifeless tape aanbrengen, daarna de folie leggen en de hardste lijn zoeken en aanduwen, bij deze dus de overgang van laadzone naar achterbumper.
Dan vanuit die harde lijn met de spatel de folie strak van het midden naar de buitenkanten gelegd.
Daarna alle oneffenheden wegwerken, heatgun gebruiken waar nodig maar liefst beperk ik dat gebruik, soms kan je er echter niet naast.
Knifeless eronder uit trekken (video), daarna heb ik de harde hoekjes voorzichtig rond bijgesneden. Je voelt als het goed is wanneer je folie snijd en wanneer je mes te diep zal beginnen gaan, die messen zijn zo scherp dat je ze zonder druk kan gebruiken en de folie zal snijden. Er is wat kleurverschil uiteraard maar dit is beter dan geen bescherming, eventueel snijd ik hem later wat hoger uit, maar dat zal ik nadien nog eens bekijken.
Blij met hoe het geel contrasteert tegen de rest, misschien die laatste blauwe streep op de kofferklep ook maar wegdoen, oogt nu wat verloren
Roll Low ! Misschien nog één sticker eronder, dan komen ze helemaal tot beneden, die zal ik straks eens maken.
Lekker zo! Al zeg ik het zelf