Status
Niet open voor verdere reacties.

Eltjo

Forumguru
Je hebt wel een klein lettertype uitgekozen voor je uitleg - die ik nu pas net zie.
Maar die wist ik, zo tussen neu s en s lippen door. Ik heb al 30 jaar met Belgische klanten te maken.
Je kan ook nog op je poep gaan zitten.

JeSko

Forumguru
Die zie je goed zitten @s-line , wie weet verander ik het nog wel, binnenkant lijkt me ook wel knap, heb er in elk geval al van genoten met de lage avondzon :cool:

s-line

Forumguru
Het is ook lekker inderdaad, eerst dacht ik hem te verwijderen maar het raam is zo groot dat ik het toch mooier vind met de rand en je kan er prima door kijken.

Eltjo

Forumguru
Verbaasde me wel dat de S2 zo’n geleidelijk overlopende zonneband niet heeft die de Passat wel had.
Ik zou geen zonneband willen met een vast streep, daarvoor zit te dicht bij het plafond. Maar zo zonder zonneband zie ik soms de verkeerslichten al niet die in NL boven de weg zitten.

Edit: het is een zwarte band? Dat gaat voor mij al helemaal niet....

JeSko

Forumguru
Wat denken jullie van gele remklauwen? Welliswaar achter grijs gekleurde velgen. Zoiets dus.

i-phone pics 034.jpg

Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Niet mijn smaak, ik vind rood of blauw mooier. Of 'gewoon' zwart. In jouw geval, met de blauwe tinten in de wrap zou ik blauw kiezen.

JeSko

Forumguru
Dat dacht ik dus eerst ook maar blauw gaat geen contrast geven met de wrap, kan ze beide wel eens proberen desnoods om te kijken wat het geeft.

Kanerr

Forumguru
Je kan alle kanten op! Ik vind geel wel wat hebben, maar dan zou ik ook enkele kleine details over je auto heen ook geel maken :) Blauw valt weinig op, had ik op de CC ook vond ik uiteindelijk wel jammer.

JeSko

Forumguru
@Peter-036

Wit is niet meteen mijn ding, zeker op remklauwen gaat dat heel snel en vaak vuil zijn. Toch bedankt voor het meedenken!

@Kanerr

Ja ik heb al wat gele stickers klaarliggen en ik denk ook dat het mooi gaat contrasteren :D misschien op de draagbalken nog wat gele toetsen?

Cordoba

Forumguru
Gele remklauwen kan mooi staan, maar ik denk in combinatie met alle kleuren van de wrap, dat het wel erg op een kermisattractie gaat lijken. Bijvoorbeeld bij een gele of een zwarte auto vind ik gele remklauwen wel heel fraai.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan