Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Jefrey, voor een goed ontwerp moet je eigenlijk eerst een goed tekening van de auto hebben, zodat je daar de kleur op in kan vullen. Bijvoorbeeld zoiets:
article_a964481762b437fcfd23ecff600cd904.jpg

Hier kun je je eigen wielen in shoppen, en dan stoeien met kleurvlakken voor de wrap.

Of deze:
Skoda-Superb-2013-Mk-II-Facelift-Wagon.png

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Ik denk persoonlijk , los van het feit dat dit een mooi ontwerp is voor de eerste keer dit te doen, dat je teveel grote oppervlaktes hebt gedaan en zeker met dat zwart. Denk dat je met dergelijke design veel verschillende scherpe lijnen naast elkaar moet hebben met veel kleurschakeringen.

Kanerr

Forumguru
Ik vind het juist heel tof staan. Elke hoek heeft de auto een andere kleur en dat maakt het naar mijn idee juist een spannende wrap. Ik zou het zeker zo laten, de scherpe lijnen kan de S2 goed hebben ;) Tis veel auto waar veel mee gedaan kan worden, en het ziet er goed uit Jef.

JeSko

Forumguru
Ik kan er maar niet aan wennen, het klopt gewoon niet, technisch een redelijke poging voor de eerste keer een auto gewrapped te hebben, maar qua lijnen en gedachte erachter lijkt het nergens naar, momenteel vind ik mijn eigen auto gewoon ronduit lelijk, we kunnen proberen nog wat aan te passen maar dat gaat geen uitweg bieden. Te weinig blauw gebruikt, te dunne streep blauw, geen carrosserie lijnen gevolgd richting het achterste van de auto, geen flow tussen flanken en kofferklep, zowel niet qua kleur als qua lijnenspel. Geprobeerd en mislukt, op naar de volgende :)

20220305_115134_copy_3024x1431.jpg

20220305_115144_copy_3024x1431.jpg

20220305_115124_copy_3024x1431.jpg

Okki

Donateur
Jammer...ik vind hem juist erg geslaagd. Zal met een "ronde" auto ook lastiger zijn de lijnen te volgens. Huidige Superb is natuurlijk scherper gelijnd.

Vind de velgen ook erg mooi eronder zo, beter dan bij de geheel witte.

Maar ik zie dat de afvalbak al klaar staat om de folie in te mieteren.

EdK

Forumguru
De neusflank vind ik persoonlijk niet kloppen bij de rest.
Als je daar iets zou veranderen ( nu teveel zwart ) dan kan het geheel er heel anders gaan uitzien.
En tsja anders de kleurpotloden van de kids lenen, de SuperB contouren van voor/achter en zijflank op schaal op papier ( formaat A2 ) uitprinten en dan lekker met de kleurpotloden en het gummetje lekker op papier eerst aan de gang gaan.....
En ben je er op papier uiteindelijk uit ? Tsja dan in het echie aan de slag gaan.....

JeSko

Forumguru
Ik had zoiets moeten doen, was ook mijn initiële idee, zou hem veel beter gestaan hebben. Minus de Marlboro.

Screenshot_20211126-091300_Instagram.jpg

Tees

Donateur
Helemaal eens met Ed, de neusflank is wat te donker, de rest vind ik nog steeds heel mooi.
Ik zou zelf ook iets doen aan die zwarte horizontale band achterop, vind dat ook niet helemaal passen bij de rest.

Uiteindelijk moet je natuurlijk doen wat jij mooi vindt, maar volgens mij doe je dat wel :-)

Ik vind jouw wrap trouwens mooier dan die Marlboro wrap!

EdK

Forumguru
Ik had zoiets moeten doen,
Ja en dan er één hebben van een dozijn.....
Nee man, je bent op goede weg maar er moet wat aangepast worden !
Alleen moet je ff uitzoeken hoe en waar maar de basis staat er gewoon.
En dat Malboro zonder tekst...... ja wrap hem dan maar helemaal weer wit !
Rijd half nederland en belgie in !! TE NORMAAL en de wrap niet waard !

leon-cupra

Forumguru
Ik zou gewoon de zwarte grote delen opnieuw doen. Meer volgens het concept van die blauwe en grijze strepen. De blauwe en grijze stukken zijn dik. Als je nu nog die zwarte zo krijgt is het een heel mooi design.

eriktv

Forumguru
Er zitten hier genoeg grafisch onderlegde mensen, die wellicht een schetsje kunnen maken voor je. Ik vind het zeker niet lelijk, maar snap je gevoel. Misschien kun je met een donkerder onderkant de auto optisch nog wat lager laten lijken en de wielen wat groter?

Thijs4motion

Forumguru
ik vind het al heel tof dat je gewoon zelf iets bedenkt en uitvoert !!
persoonlijk vind ik de zwarte vlakken te groot in verhouding met de rest.
vooral de balk onder je achterraam

Cordoba

Forumguru
Wat mij aan de huidige wrap opvalt is het volgende:
- op de neus veel redelijk kleine kleurvlakken, verder naar achter grotere/grovere vlakken
- van achter gezien zie je echt helemaal geen grijs stuk.
- bij de dakstijlen zijn wel de A- en de D-stijl meegewrapt, maar de B- en C-stijl zijn gewoon zwart gebleven. Misschien dat meenemen van de andere dakstijlen het resultaat voor jou nog flink verandert.
- tussen achterruit en kentekenplaat is de achterklep over de hele breedte zwart.
- ook de buitenspiegels lijken niet mee te doen met de wrap (anders zou er toch wat blauw op de spiegelkap moeten zitten).

Overigens ook in die Marlboro wrap zie ik rare dingen:
- de witte punt op de motorkap maakt bij de koplampen ineens een rare hoek
- de overgang in het wit op de A-stijl naar het dak ziet er raar uit
- witte dakspoiler valt buiten het lijnenspel van de kleurovergangen

Het zijn maar wat zaken die mij opvallen, misschien dat je een kleinigheid aan kunt passen en het naar je zin maken, of kun je het meenemen als je een nieuw ontwerp gaat maken. Overigens niet voor mij, maar om het naar je eigen zin te maken.

JeSko

Forumguru
Word je nog gespot en gedeeld in het grootste tuning topic van België, :banghead: als ik hem zo zie rijden vind ik het nog mottiger gadver zeg, dat word nammidag folie verwijdere

IMG-20220306-WA0001.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan