Cordoba
Forumguru
@WhiteSuperB Ach ik heb een paar keer een nieuwe auto gekocht, waarbij ik bij mijn allereerste echt nieuwe auto niet eens zonder pechhulp thuis kwam (dit bleek later een relais van de brandstofpomp met kuren dat in een hele serie voorkwam), de volgende nieuwe auto is binnen de garantieperiode zo'n 100 keer terug geweest naar de garage voor de meest bizarre mankementen, zo is bijv. het tellerhuis 2x vervangen. Voordeel van een occasion: je kan proefrijden met de auto die je koopt, en hoeft niet af te wachten met welk exemplaar de dealer je opzadelt.
Overigens mijn vorige Fabia was 7 jaar toen ik 'm kocht, en een medewerker van Carclean schrok van de auto toen ik langs kwam voor advies. Dat is later met flink wat TLC weer aardig goed gekomen met die auto.
Wat polijstprijzen betreft: hobby detailers doen het vaak voor enkele honderden euro's, dat lijkt veel geld, maar als je ziet hoeveel tijd en geld (materialen) er in gaat zitten, is dat eigenlijk een vriendendienst. Je moet voor jezelf bepalen wat je er aan tijd en geld aan wil besteden, en ik zag al dat WhiteSuperB echt wel meer doet dan gemiddeld.
Overigens mijn vorige Fabia was 7 jaar toen ik 'm kocht, en een medewerker van Carclean schrok van de auto toen ik langs kwam voor advies. Dat is later met flink wat TLC weer aardig goed gekomen met die auto.
Wat polijstprijzen betreft: hobby detailers doen het vaak voor enkele honderden euro's, dat lijkt veel geld, maar als je ziet hoeveel tijd en geld (materialen) er in gaat zitten, is dat eigenlijk een vriendendienst. Je moet voor jezelf bepalen wat je er aan tijd en geld aan wil besteden, en ik zag al dat WhiteSuperB echt wel meer doet dan gemiddeld.
Laatst bewerkt: