Vannacht hoorde ik geroezemoes op het straat, en hoewel dat wel vaker is hield het ditmaal langer aan, ik ben uiteindelijk maar eens gaan kijken en er was op dat moment niets meer te zien buiten. Nu vertrok ik deze morgend met mijn fiets naar het werk en ik zag dat er drankflesjes en sigaretten aan en rond de auto lagen, onze straat ligt vlak bij een café en ik heb al wel eens gehad dat passanten van dat café afval naast het zijpadje van ons huis hebben gegooid of tegen de gevel hebben geplast, hier is toen ook politie voor gecontacteerd, verder had ik er geen erg in maar nu merkte mijn vrouw plots op dat de auto bovenaan aan de afdichtstrip van het dak schade had, ik vrees dat er ditmaal onverlaten aan mijn auto aan het prullen zijn geweest, de strip stond namelijk open zoals op foto 1, uiteraard kan ik niet bewijzen dat dit toegedaan is of zo is losgekomen, maar dan had ik dit gisteren rond 8 uur al gezien, en dit was 100% zeker NIET het geval gisteren toen ik de auto parkeerde, ze heeft het wat proberen terugstoppen maar het staat nog open.
Hebben jullie een idee hoe ik dit zelf kan maken? Weer vastmaken?