Komt inderdaad van poetsen denk ik, kalk resten, jarenlang carwash heeft de auto in zijn geheel ook niet goed gedaan, zit helemaal onder de swirls en kleine beschadigingen, zonde maar ja.
@Chrisjemol
Klopt wel van die banden, zelf vind ik 18 inch wat te klein ogen onder de SuperB, bij uw model velgen valt het echter best mee, de velgen waarop ik de auto kocht waren ook 18 en oogde klein onder mijn S2, al kan de kleur van mijn auto daar ook voor iets tussen te zitten, de auto oogt nog groter dan ie al is in het wit, daarom de keuze voor 19, bandenmaat is bij mij 225 breed ( wat lekker smoelt achteraan ) , en 35 wanghoogte, ik moet effe wat meer oppassen bij harde korte drempels bv, dat is kruipen in eerste, maar heb het er wel voor over, voor de rest rijd de auto op deze 19 met de minieme verlaging echt snaarstrak, vooral autosnelweg is met deze setup genieten
verbruik zal bij mij wel wat hoger liggen, maar ik zie er ook niet naar, rijd met warme motor vaak in 5de als de auto zelf aangeeft om naar 6de te gaan, lijkt me beter voor de DPF en al die troep.