In België ben je het geld kwijt aan:
- elke 50.000 km nieuwe schokdempers door gat in de weg.
- af en toe een nieuwe veer door gat in de weg.
- uitlaat opnieuw lassen door gat in de weg.
- diverse schades aan bodemplaat door gat in de weg.
- opnieuw uitlijnen door gat in de weg.
- kapotte band door gat in de weg.
- kapotte velg door gat in de weg.
- aanrijding door "domme" Belg die niet oplet.
Nee uiteindelijk ben je juist duurder uit dan in Nederland.
Rijdt wel lekker. Alleen de pit onderin van de 1.6tdi valt me nog steeds tegen
Mijne is gechipt en heeft 142pk maar de passat 2.0tdi 140pk (ongechipt) van maatje rijdt zoveel lekkerder door het hogere koppel en mogelijkheid wat laagtoeriger te rijden...
zijn verbruik is 1:23 dus identiek aan het mijne, had beter een 2.0tdi kunnen pakken achteraf gezien
maar ga hem wel gewoon oprijden, inruilen kost teveel