catch me
Forumguru
Vermogen is idd goed, zou er wel iets meer uit willen hebben, maar goed, de dsg7 gaat dat niet zo fijn vinden plus het feit het is een 1.6 TDI die meer is gemaakt voor zuinigheid en geen 200 pk of hoger. Dan zou je idd een 2.0 TDI moeten nemen. Maar kwam deze tegen en type, motor en uitvoering alles was naar mn zin en deze aangeschaft. Ben er dik tevreden mee in ieder geval
Of die geoptimaliseerd is weet ik niet 100% zeker, bij VVT doen ze niks aan de dsg afstelling, houden het geheel wat chiptuning betreft binnen de veilige marge
Bak schakelt verder goed, mechatronic is nieuw, nu ongeveer 20000 km erin, vindt m soms wel iets te snel van 1 naar 2 gaan, maar dat is bij meer gas geven weer anders en langer.
Heb 4 keuzes in mn menu en schakelflippers....
Er zijn heel soms wel eens momenten met schakelen dat ik denk, waarom nu zo, maar dat is sporadisch en ik denk dat dat een dsg eigenschap is
Of die geoptimaliseerd is weet ik niet 100% zeker, bij VVT doen ze niks aan de dsg afstelling, houden het geheel wat chiptuning betreft binnen de veilige marge
Bak schakelt verder goed, mechatronic is nieuw, nu ongeveer 20000 km erin, vindt m soms wel iets te snel van 1 naar 2 gaan, maar dat is bij meer gas geven weer anders en langer.
Heb 4 keuzes in mn menu en schakelflippers....
Er zijn heel soms wel eens momenten met schakelen dat ik denk, waarom nu zo, maar dat is sporadisch en ik denk dat dat een dsg eigenschap is