Status
Niet open voor verdere reacties.

VAG-man

Forumguru
Dichtbij de auto vind ik een zwarte velg niet zo gek staan. Echter op een afstand is het vaak één vlak, waardoor het lijkt dat het van die goedkope stalen velgen zijn waar vaak de winterbanden op worden gezet.

Ik vind dat plaatje van @Hendrik zo gek nog niet, maar je moet wel durven.

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Ik zou het best durven moest er niet zoveel chroom op en rondom zitten, ik ben bang dat goud echt gaat vechten met dat chroom. En de mijne heeft veel chroom.

EdK

Forumguru
Tsja de eerste fout die je al maakt is een slopel vergelijken met een Skoda !!
En dan nog wel een Skoda SuperB.........:banghead::banghead::banghead:

:D:D:D

JeSko

Forumguru
@EdK

Ik zou bijna gaan denken dat Opel hier nog geliefder is dan Peugeot :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Maar euh... Ik vergeleek enkel de kleuren combinatie, voor mij ook geen Opel hoor, ouders hebben er twee gehad waardoor ze uiteindelijk met een Dacia gaan rijden zijn, die moesten niks meer hebben van wat toendertijd een moderne auto was:D

Canon-Eye

Forumguru
:ot:, maar toch:
het is trouwens outside:koffie:
Eh nee, de oorspronkelijke uitdrukking is eigenlijk "out of the box".
Maar in het beroerde Neder-engels van veel te veel managers, tv-presentatoren en politici is dat een tikkie verbasterd - of eigenlijk: verkeerd terugvertaald vanuit het Nederlands...

leon-cupra

Forumguru
Goud en wit is een goede match, echter met de chroome ... dat wordt wrappen ;)
Vb van mijn broer zijn vorig project (golf V gti 365pk :rockon:)
P1000359nummerplaatweg.jpg

Wit op wit, mits de juiste velg is ook niet mis.
Vb van mijn broer zijn vroegere caddy
P1010017.jpg

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

De Golf is natuurlijk bangelijk, echt mooi zo maar idd zonder chroom.

De Caddy valt goed mee inderdaad, al blijft wit op wit iets dat ik niet ambieer op mijn auto haha. Maar mooie foto's inderdaad!:rockon:

JeSko

Forumguru
Goede vondst @larsy , staat wel mooi al heeft ook deze al zijn chroom weggewerkt, wat het meer één geheel maakt. Ik denk dat bij mijn auto een donker antraciet, of minder intens zwart beter gaat staan, aangezien ik niet zinnes ben om 500+ euro te betalen om al mijn chroom te laten wrappen.

larsy

Forumguru
Ja dat zou ik ook doen in u plaats
(Je kan altijd komen proberen ik heb nog 19” antraciet liggen )

Ps : hier nog wat om naar te kijken
;) 13E4FF38-80DD-40A7-A019-5DD6FB588FFD.jpeg E8EFB269-7AA2-4BEB-B2B1-165565EC6169.jpeg DAC2B88C-A74B-447E-B9B1-C5F0CDA63B4B.jpeg 80283601-8EA7-476C-A5EF-89C1D4202885.jpeg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan