Status
Niet open voor verdere reacties.

brepus13

Forumguru
Dat zou in Nederland betekenen dat je 1550€ aan wegenbelasting had betaald. Een euro of 700 aan verzekering en ongeveer 300€ aan diesel.... jullie boffen maar in België.

JeSko

Forumguru
Klopt @brepus13 , in BE kan je er nog aan uit om te dieselen, verzekering plus taksen zit ik aan 1000 euro per jaar, een lichte benzine motor zou dat totaal naar 800 - 900 brengen, scheelt een kleine 100 - 200 euro per jaar, wat niets is natuurlijk.

JeSko

Forumguru
@EdK

Maandelijks is wat anders dan jaarlijks natuurlijk, op één jaar autorijden gaat 200 euro het verschil niet maken, per maand is dat natuurlijk een wereld van verschil.

JeSko

Forumguru
Ik heb er niets aan dat ik naar jouw 20 euro per maand stuur, wel dat ik aan 20 euro per maand extra in de ideale gezinswagen rijd.

JeSko

Forumguru
Daar heb ik kinders voor, kost me niks :D

Trouwens, als 200 het verschil maakt kan je best de fiets nemen, of een afgetrapte tweedehands Dacia, geen Superb.

brepus13

Forumguru
Klopt @brepus13 , in BE kan je er nog aan uit om te dieselen, verzekering plus taksen zit ik aan 1000 euro per jaar, een lichte benzine motor zou dat totaal naar 800 - 900 brengen, scheelt een kleine 100 - 200 euro per jaar, wat niets is natuurlijk.

neemt niet weg dat je nu alsnog aan 28/29 cent de kilometer komt excl afschrijving ;)

JeSko

Forumguru
Geen idee @jeroenSch , ik heb er naar gezocht maar vind geen sluitend antwoord, mij lijkt dat het wel moet kunnen, zelfs met de ietwat verhoogde vloer...

JeSko

Forumguru
@brepus13

Awel dat is nu serieus ik ken geen enkele Belg die zo telt, tot ik op het Skoda forum kwam had ik daar nog nooit van gehoord dat ze zo tellen. :D cent per km en dergelijke is bij mijn weten in België totaal niet relevant, terwijl het hier op het forum echt leeft. Wellicht doordat bij jullie alles zo duur is qua autorijden.

Vinny

Forumguru
JeSko welke kinderen heb jij de mijne kosten me veel 19 en 15 jaar waarvan 1 naar de hoge school.
En inderdaad 200€ per jaar verdien je terug met het mindere verbruik

JeSko

Forumguru
Pff maakt me niet uit @leon-cupra , kids mogen, indien ze luisteren, alles hebben wat mogelijk is :D

Ik heb dit jaar zelf al meer dan genoeg geld weggegooid aan de auto, dus ik heb ook mijn foliekes :tongue:

Was laatst zo eens aan het tellen

-chip 170 euro dacht ik
-veren 170, montage 270
-velgen x 2 400
-banden 650
-detailproducten ca 150
-Karcher 100 euro, foam lans 50
-Ali spulletjes 100
-lampen tinten 140

En ik vergeet vast nog wat.... Best gortig als je alles zo samen zet. 2200 euro.

leon-cupra

Forumguru
Tja, ik trek mij dat hier thuis ook niet aan. Zie af en toe wat rekeningen passeren en veel zakken van kledingswinkels ...
Zoon zijn voetbal, zijn anders wel stevige rekeningen. 390€ inschrijvingsgeld, nog wat extra kledij van de club, hij groei gelijk kolen dus ieder jaar voetbalschoenen voor op het veld en voor binnen .... tikt aan.

Mods ... ge moogt dat niet optellen hé ... dan besef je maar pas je hobby kost ;)
In juli ook een opleg ter waarde van een nieuwe fabia voor de benz betaald ... al dat geld :pardon:

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Schande dat ze sporten zo duur maken voor die kleintjes, ze moeten die gastjes behandelen als potentiële spelers voor het eerste, niet als geldkalfjes.

En al dat geld, kan je toch niet meenemen als je de Pijp aan Maarten geeft :pardon:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan