Proefrit in een Pulsar GT zit er op.
Grote kans dat dit hem in de toekomst gaat worden. Erg goede ruimte van binnen, vooral de achterbank is fantastisch ten op zichte van directe concurrenten.
De 190pk motor is heerlijk soepel. Koppel is duidelijk over een zeer breed bereik goed aanwezig. De handbak is lekker direct. Maar geen echte klik-klak bak zoals in een Mazda. Onderstel is verassend comfortabel met de standaard 18" velgen (komt standaard met Michelin banden).
Deze 1.6 turbo is een echt Nissan blok heb ik begrepen. De 1.2.benzine en 1.5 diesel komen bij Renault vandaan. Hmm.. Nissan weet wel iets van turbo motoren met de GT-R in het achterhoofd..
GT is wel het juiste woord bij deze auto. Anoniem, zeer comfortabel en stiekem behoorlijk rap. Qua standaard uitrusting heb ik ook niets aan te merken. LED dimlicht, 360 view en legio andere zaken. Geen heads-up display van een Mazda. Daar kan ik mee leven.
Echt een grijze muis met een, wanneer gewenst, scherp randje. Eigenlijk best verbaasd dat je ze niet meer ziet rijden. In acht nemende hoeveel Golfjes je tegen komt. Veel auto voor je geld.
"I like it, a lot.."