Superb 3 Bart's Superb Combi 2.0 TSI 4x4

Skoda-MAN

Forumguru
Bart wij zijn als het ware de missionarissen van Skoda om aan alle Audi BMW enz rijders te demonstreren dat Skoda ook vooruitgaat en geen trabantje uit ussr is.
@Bartjanssens @philippe bakker
Jullie verzieken het Skoda imago en onze anonimiteit. Gevolg : Skoda's worden duurder en wij krijgen het imago van niet richtingaanwijzers gebruikende gevaarlijke verkeershufters. Onze auto's zullen gestolen worden voor criminaliteit ala de Audi bende.
Advies : niet opvallend rijgedrag vertonen, alleen stiekem als niemand het ziet. :banghead::maakmegek::nailbiting:

Bart81

Forumguru
@Bartjanssens @philippe bakker
Jullie verzieken het Skoda imago en onze anonimiteit. Gevolg : Skoda's worden duurder en wij krijgen het imago van niet richtingaanwijzers gebruikende gevaarlijke verkeershufters. Onze auto's zullen gestolen worden voor criminaliteit ala de Audi bende.
Advies : niet opvallend rijgedrag vertonen, alleen stiekem als niemand het ziet. :banghead::maakmegek::nailbiting:
Spreek voor uzelf hé...
Ik gebruik altijd richtingaanwijzers!! En ben helemaal geen gevaarlijke verkeershufter... Houd er gewoon af en toe graag eens een sportieve rijstijl op na.:thumbsup:

Bart81

Forumguru
Volgende zeer kleine en heel goedkope mod uitgevoerd op de superb...
De scharnierafschermkapjes, stelt niks voor maar resultaat is toch weer net iets fijner.:pardon:

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    895,4 KB · Weergaven: 127
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 142
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 135
D

Deleted member 20754

@Bartjanssens, heb je een link van de scharnierafschermkapjes? Ben er wel nieuwsgierig naar. Heb jij ook die andere afdekplaatjes welke je over de beugel kunt schuiven van het slot?

Bart81

Forumguru
@Bartjanssens, heb je een link van de scharnierafschermkapjes? Ben er wel nieuwsgierig naar. Heb jij ook die andere afdekplaatjes welke je over de beugel kunt schuiven van het slot?
Ja hoor hieronder de link. Voor nog geen 3 $ kun je niet sukkelen toch!!

Die andere afdekplaatjes die jij bedoeld heb ik ook in bestelling ja, ik verwacht ze deze week nog... Als ze aankomen zie je het wel verschijnen in het topic.
Zal ook alvast die link al bijplaatsen

http://nl.aliexpress.com/item/Auto-...2258209991.html?spm=2114.13010608.0.64.7ooHUa

http://nl.aliexpress.com/item/Car-D...2614275070.html?spm=2114.13010608.0.82.7ooHUa

D

Deleted member 20754

Dank je wel, door doorlock covers heb ik al in huis, zit nu te wachten op diverse ledlampjes, voor de knipperlichten, achteruitrijverlichting, mistlampen voor en kofferbakverlichting. Wellicht ontvang ik deze week ergens.

Auto komt aankomende vrijdag... :yeah::yeah::yeah:

Bart81

Forumguru
Dank je wel, door doorlock covers heb ik al in huis, zit nu te wachten op diverse ledlampjes, voor de knipperlichten, achteruitrijverlichting, mistlampen voor en kofferbakverlichting. Wellicht ontvang ik deze week ergens.

Auto komt aankomende vrijdag... :yeah::yeah::yeah:
Alle lampjes zijn storingsvrij.... Enkel opletten voor mistlichten, enkel de canbus free mistlichten geven geen storing op de boordcomputer.

Gr

D

Deleted member 20754

Tja, daar zal ik pech mee hebben denk ik, heb ze besteld via ebay, een link van Tritus. Deze krijgt af en toe een foutmelding dat er een lamp kapot is. Mistlampen hebben we het dan over.

Heb jij foto's waarop duidelijk te zien hoe het eruit ziet met de ledverlichting? Knippers en achteruitrij?

Bart81

Forumguru
Tja, daar zal ik pech mee hebben denk ik, heb ze besteld via ebay, een link van Tritus. Deze krijgt af en toe een foutmelding dat er een lamp kapot is. Mistlampen hebben we het dan over.

Heb jij foto's waarop duidelijk te zien hoe het eruit ziet met de ledverlichting? Knippers en achteruitrij?
Heb enkel mijn achterpinkers omgebouwd naar led. De voorste is geintergreerd in de ledstrip. Foto materiaal is moeilijk... Is ook gewoon oranje licht eigenlijk... Niet echt verschil met oranje lampjes.
Achteruitrijlicht is wel veel feller dan origineel licht en ook veel witter! Zal er straks foto van trekken als donker is...

Bart81

Forumguru
Heb enkel mijn achterpinkers omgebouwd naar led. De voorste is geintergreerd in de ledstrip. Foto materiaal is moeilijk... Is ook gewoon oranje licht eigenlijk... Niet echt verschil met oranje lampjes.
Achteruitrijlicht is wel veel feller dan origineel licht en ook veel witter! Zal er straks foto van trekken als donker is...
Led Kofferbakverlichting is ook nog onderweg hier... Ik hoop dat dit de moeite is toch het basis geel achtig licht dat er nu in zit.:arghh:

TBiRD

Lid
Daarstraks ff een audi a6 rijder een lesje geleerd... Toen ik rusig wettelijke snelheid (70km/h) aan het rijden was, kwam er ééntje met zijn 2.0 tdi audi A6 wat in mijn gat hangen. Je zag hem denken van: komop met je skoda, maak eens plaats. Dus liet ik hem maar netjes voorbij:angel:.

Aan de eerstvolgende verkeerslichten heb ik hem dan maar eens een lesje geleerd:deuk:

Hij maar proberen, maar had geen schijn van kans:tongue: moest de mijne zelfs nog niet eens in sport zetten!!!:pardon::uitlachen::angry:

Wat een deuk in zijn ego seg!!! Hij kon er echt niet mee lachen.

Zalig toch als ze denken van: allé daar zie tem met zijn skodake...

Ik vermoed dat je dit ook alleen maar doet als je weet dat je kan winnen. Binnenkort een kleine hatchback ala mercedes A45 AMG, RS3 of focus RS en je kan het ook schudden.

Bart81

Forumguru
Ik vermoed dat je dit ook alleen maar doet als je weet dat je kan winnen. Binnenkort een kleine hatchback ala mercedes A45 AMG, RS3 of focus RS en je kan het ook schudden.
Daar ging het niet over hé... Natuurlijk zijn er wagens die sneller zijn als mijn skoda!
Tegen bovenstaande wagens weet je dat je niet moet uitpakken, en doe je het toch is de kans groot dat je op je donder krijgt.
Mij ging het meer om wagens uit dezelfde grootorde, die denken omdat ze een audi of bmw of mercedes hebben dat ze king off the road zijn.
Awel zo'n kerels een lesje leren kan mijn dag alvast goedmaken. De meeste audi , bmw , of mercedes rijders zullen toch aardig hun best moeten doen om me voor te blijven.
En dan hebben we het niet over bmw m... Mercedes amg... Of audi rs... Deze zijn natuurlijk buiten categorie.

Die kom je gelukkig niet te heel vaak tegen en daar heb ik trouwens bewondering voor! Als ik morgen zonder problemen me een audi rs6 zou kunnen aanschaffen deed ik het direct hoor... Dan mocht mijn Superb 2.0 tsi gerust dienstdoen als tweede wagen:deuk::maakmegek:

gdisselkoen

Forumguru
Bart wij zijn als het ware de missionarissen van Skoda om aan alle Audi BMW enz rijders te demonstreren dat Skoda ook vooruitgaat en geen trabantje uit ussr is.

Trabantjes kwamen uit de DDR, niet uit de USSR. :jaja:

Maar ik zou best voor 1 dag willen ruilen en een dagje rond tuffen in een Trabant. Daarna wel weer direct mijn Skoda terug :D

philippe bakker

Forumguru
Ik ook se :) maar je begrijpt wel wat ik wou bedoelen. Stel je vraagt aan 10 Belgen wat is uw favoriete auto mocht je ene gratis krijgen ? Awel daar gaan niet veel Skoda's bij zijn. En daar hebben wij als ambassadeurs v Skoda nog wat werk :)

Bart81

Forumguru
De deurslotbeschermkapjes zijn vandaag aangekomen!
Weeral een leuke goedkope mod aan mijn superb...

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 133
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 137
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 127
Bovenaan Onderaan