Superb 3 Bart's Superb Combi 2.0 TSI 4x4

leon-cupra

Forumguru
Schitterende bak.
Vind het alleen spijtig dat ze in belgie geen 220pk aanbieden. Financieel stuk interessanter. Maar voor jou geen issue wss. Hij staat toch maar lekker op jouw oprit ;)

B.Stuurder

Forumguru
Mooie wagen! En oog voor detail, daar houd ik van. Herinner me dat ik niet ga racen mocht ik je tegenkomen, ik wordt niet graag afgedroogd. ;)

philippe bakker

Forumguru
Over de superb nu zeker dat hij uiterlijk zo mooi is vind ik het wel jammer dat er geen RS versie in komt. Tenslotte heeft Audi ook in elke reeks een RS. Wat zou het fantastisch zijn een superb RS diesel met de 313 pk biturbo of een benzine met de nieuwe S4 motor erin.

Heb enkel mijn achterpinkers omgebouwd naar led. De voorste is geintergreerd in de ledstrip. Foto materiaal is moeilijk... Is ook gewoon oranje licht eigenlijk... Niet echt verschil met oranje lampjes.
Achteruitrijlicht is wel veel feller dan origineel licht en ook veel witter! Zal er straks foto van trekken als donker is...

Is ook mijn ervaring dat de lichtopbrengst van de oranje leds PY21W niet hoger is. Ze reageren wel vlotter en de kleur is iets mooier. Ik heb nog geen fellere led 'pinkers' gevonden.

leon-cupra

Forumguru
Over de superb nu zeker dat hij uiterlijk zo mooi is vind ik het wel jammer dat er geen RS versie in komt. Tenslotte heeft Audi ook in elke reeks een RS. Wat zou het fantastisch zijn een superb RS diesel met de 313 pk biturbo of een benzine met de nieuwe S4 motor erin.
Is idd raar van skoda dat ze dit niet doen in de Superb. Als je ziet in de octavia hoe groot het succes is met de vRS, zouden ze toch gemakkelijk een vRS in de Superb kunnen lanceren. vRS waardige motoren genoeg in de groep.
Eigenlijk had de Superb van Bart al een vRS kunnen zijn.

B.Stuurder

Forumguru
Bij Volvo en BMW zie je niet welke motor er in ligt. Maar ik denk dat je in 98% van de gevallen die je tegen komt toch sneller bent en absoluut goedkoper :D
Je kunt niet alles hebben hè.
Edit: in Nederland dan, het land van de bijtelling....

Bovenaan Onderaan