Besteld: O3 Elegance BL Combi 1.4TSi

Pendragon

Donateur
Gefeliciteerd André met die super mooie O3
En nu sterkte met wachten!
Een dag om niet meer te vergeten die 2 februari :D
Mooie opties die je er bij hebt genomen.
Pas je op voor je haar als het dak straks lekker open staat :D
YOLO

Dank je wel Erik! Het was een zenuwslopende dag en ik was dan ook helemaal kapot gisteravond :D
M'n haarnetje is al besteld, dus dat komt zeker goed :maakmegek:

Pendragon

Donateur
Mooi dat je je prijs hebt kunnen maken die je voor ogen had !
En nu maar weer op zoek naar LED's voor de O3 zeker ????
zal het postagentschap wel prettig vinden, raken ze weer van hun ingeslagen voorraad koffie af....:D

Nou, was ietsje meer dan gehoopt, maar acceptabel :)
De O3 heeft LED verlichting voor en achter, maar de knippers zullen dat vast wel niet zijn, dus die moeten zeker vervangen worden :D

Vanenkelen

Forumguru
Gefeliciteerd @Pendragon! Mooie auto en besteld op 800 meter van mijn huis (hemelsbreed), fijne dealer.

Maarruh mannen... jullie blijven maar roepen dat het een drukke, enerverende en spannende dag was... zware onderhandelingen geweest?

Octavia32

Forumguru

Zeker @Corné de Kluijver en ik hebben wat afgebeld en heen en weer gemaild met onze dealers om er een mooie deal voor @Pendragon uit te slepen want hoe meer dealers een nieuwe auto willen verkopen hoe beter de prijs. En uiteindelijk kwam Rijnwoud er als beste uit met een passend aanbod voor Andre.

Noord26

Forumguru
@Pendragon

Gefeliciteerd!

Fijne dealer in R'dam, zeker!

Wij stonden een tijdje terug ook voor de keuze om hem in te ruilen of nog lang mee door te gaan rijden. Door omstandigheden is het bij ons doorrijden geworden.

Wat ik mij alleen nog afvraag: wordt de S2 zoals hij nu is ingeleverd? Of worden er nog dingen afgehaald en terug origineel gezet? Hierbij denk ik aan een schroefset bijv.

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Zonde man een superb moet je nooit weg doen! En inruil?? Krijg je nooit genoeg toch?
Kon je hem niet beter particulier verkopen?

s-line

Forumguru
Nou weer lekker onaardig van je!
Ik vind de de octi nu eenmaal vreselijk , daarom ben ik weg daar verder niet hoor!
Maar daar had ik het niet over, ik zei alleen zonde! Dat zei jij volgens mij ook bij mij?

micky

Forumguru
@s-line uitstraling is er genoeg, het past blijkbaar alleen niet bij jouw behoefte :D
Maar nu even serieus he, want ik sta altijd open voor een gezellige opbouwende discussie, maar wat heeft de 308 volgens jou aan uitstraling wat de O3 mist (en dan met jouw S2 in het achterhoofd, die er nog steeds veel op lijkt), want ik heb hem uiteraard ook even (heel kort) bekeken, maar haakte af op kwaliteit en degelijkheid qua uitstraling, maar eerlijk is eerlijk, ik heb niet gekeken naar kostprijs omdat ik lease, dus ik heb eerst gekeken wat vind ik mooi en na de keuze, gewoon gekeken wat ik allemaal aan lekkers binnen mijn budget kon bestellen en begrijp derhalve ook heel goed dat iemand zegt, financieel kwam het 308 plaatje gewoon een stuk mooier uit.

Bovenaan Onderaan